Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:33:08 GMT

بازداشت ۵ نفر از مهاجمین به بیمارستان رشت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۶۹۲

بازداشت ۵ نفر از مهاجمین به بیمارستان رشت

ایسنا/گیلان دادستان گیلان، از بازداشت پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و گفت: دستگاه قضایی از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و مخلین امنیت جامعه حمایت می کند.

به گزارش ایسنا؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سیدمهدی فلاح میری از بازداشت مهاجمین به بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و اظهار کرد: پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پورسینای رشت بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح خبر بازداشت مهاجمین بیمارستان پورسینای رشت، گفت: این افراد تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه یکی از افراد بازداشت شده حین فرار و درگیری با مامورین انتظامی با شلیک پلیس متوقف شده است، تصریح کرد: دستگاه قضایی از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و مخلین امنیت جامعه حمایت می کند و شدیدترین مجازات قانونی را برای این افراد اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادستان عمومي و انقلاب بیمارستان پورسینای رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان

رییس کل دادگستری گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تنویر صحیح افکار عمومی در جامعه گفت: خبرنگاران درخط مقدم اطلاع رسانی هستند و رسالت سنگینی بر عهده دارند و همه مسئولان موظف به پاسخگویی به مطالبات خبرنگاران هستند.


حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی با اشاره به لزوم حمایت از خبرنگاران از سوی دستگاه قضایی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ای استان از فردا راه اندازی می‌شود تا مشکلات قضایی فعالان رسانه سریعتر و ویژه‌تر رسیدگی شود. 

وی با بیان اینکه تکثر رسانه نعمت و یکدست کردن آن سم است، افزود:نگاه و دیدگاه‌های مختلف باید شنیده شود، ارزش رسانه باید ارتقاء یابد و باید باور کرد که مجموعه پرقدرتی به عنوان رسانه می‌تواند برای رسیدن به اهداف یاریگر باشد.

رییس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه نقد خوب است، اما تخریب نه، اضافه کرد: برای قوت جمهوری اسلامی حرف و قلم زدن خوب است، اما هوشیاری و هوشمندی برای همصدا نشدن با دشمن مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه در پاسخگویی و شنیدن انتقاد‌ها نباید رنجید، گفت: پیشبرد انقلاب و اسلام با هدایت‌های امامین انقلاب بوده و هست امروز ما در کشوری آزاد زندگی می‌کنیم که حرف‌ها به راحتی زده می‌شود و آزادی بیان وجود دارد.

وی خطاب به خبرنگاران با تاکید بر اینکه در کشور اسلامی باید پایبند به ارزش‌های اسلامی باشیم، ادامه داد: در نوشتن اخبار مقید باشید؛ پاسخگونبودن مسئولان حل مساله نیست مدیران باید پاسخگو باشند.

رییس کل دادگستری گیلان بر لزوم برخورد با فساد در دستگاه‌های اداری استان تاکید و تصریح کرد: مبارزه با فساد اولویت دستگاه قضا است و در این خصوص اقداماتی از جمله راه اندازی سامانه حمایت از گزارشگران فساد انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب نیز گفت: بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است و‌دستگاه قضا مطابق قانون با هنحارشکنان برخورد خواهد کرد. 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی همچنین از ضابطان قضایی خواست در برخوردبا افراد هنجار شکن قانون را رعایت کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران