Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:20:19 GMT

بیمه ایران از آتش نشانان برتر تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۷۲۰

بیمه ایران از آتش نشانان برتر تقدیر کرد

خبرگزاری آریا - به مناسبت 7 مهر که به روز آتشنشان نامگذاری شده است مراسم تقدیری از پنج آتشنشان برتر با حضور آقایان دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران، داودی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران و معاونین سازمان آتش نشانی وجمعی از مدیران ستادی واجرایی در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای آتش نشان در حوادث متعدد بخصوص حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: شما مایه افتخار همه کشور هستید و ما همواره ایثار وفداکاری شما را ارج می نهیم وهمواره درقلب ما وهمه مردم جای دارید.
دکتر رضایی برگزاری این مراسم در بیمه ایران را نشانگر توجه واهمیت آتش نشانان برای این شرکت دانست وگفت: بیمه ایران ارائه خدمات بیمه گری به شما عزیزان را افتخار بزرگی برای خود می داند.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به زمینه های همکاری زیادی که بین بیمه ایران وسازمان آتش نشانی وجود دارد خواهان گسترش این همکاری ها در زمینه های مختلف از جمله بخش ارزیابی ،آموزش وبازدیدهای ایمنی شد.
مهندس مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این مراسم روز 7مهر را به همه کسانی که در راه ایمنی شهر گام بر می دارند تبریک گفت وافزود :آتش نشانان شهدایی را تقدیم کشور کردند تا ایمنی شهر ها را فراهم کنند واین راه را ادامه خواهند داد.
وی اعتماد عمومی و رضایت مردم را یکی از مهم ترین پشتوانه های سازمان آتش نشانی دانست و بابیان اینکه اعتماد و رضایت مردم، عامل اصلی موفقیت وپشتوانه سازمان آتش نشانی است، اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری بین بیمه ایران و سازمان آتش نشانی شاهد ادامه روند مثبت خدمات رسانی در راه کاهش حوادث وافزایش ایمنی شهرها باشیم.
فرهاد فکوری مدیرمجتمع خدمات بیمه ای بازار بیمه ایران نیز در این مراسم اظهار داشت :صنعت بیمه وسازمان آتش نشانی ارتباط تنگاتنگی در حفظ ایمنی ،ارزیابی ریسک وکنترل آن باهم دارند و درچند سال اخیر که افتخار ارائه خدمات بیمه ای به جامعه آتش نشانی نصیب این مجتمع شده هدف اصلی ما ارائه خدمات بیمه ای در رشته های مختلف بیمه ای بوده است.
در پایان این مراسم از 5 آتش نشان برتر با اهدای لوح ، تقدیر شد. همچنین چک خسارت آتش نشان شهید مرتضی حیدری به همسر وی خانم خلج تقدیم گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی خدمات بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های آتش نشانان در عصر روز بارانی برای امداد رسانی به شهروندان شیرازی افزود: عصر امروز بارش‌های شدید و کم سابقه در شیراز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ۲۳ واحدعملیاتی برای بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس