Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «وولفگانگ بومن» دبیرکل انجمن بین المللی ورزش برای همه، به نمایندگی از جامعه جهانی ورزش همگانی، موفقیت پویش ملی آماده باش را تبریک گفت.

در بخشی از پیام بومن آمده است:

«می خواهم مراتب قدردانی و تشکر خود را از کمپین فوق العاده ای که توسط فدراسیون ورزش­های همگانی ایران اجرا شد داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، ریاست جدید این فدراسیون را نیز تبریک عرض می­کنم.

برای ما دیدن و خواندن خبرهای کمپین آماده باش بسیار خوشحال کننده بود زیرا ایده جدیدی بود که چطور در ایام سخت کووید ۱۹ بتوانیم فعالیت و ورزش همگانی را توسعه بدهیم، بیماری پاندومیکی که صدمات و مشکلات بسیاری را به بار آورده است. نیاز داریم به چنین کمپین هایی که ورزش همگانی را در بین شهروندان ایرانی ترویج و تشویق کند.

همچنین باعث افتخار است که در قالب خدمات خود، چنین تجارب موفقی را بین ذی­نفعان و خانواده خود تسهیم کنیم که در راستای اهداف همکاری مشترک بین تفیسا و ایران و مخصوصا فدراسیون همگانی ایران است.
 در آخر، مایلم مجددا از مردم ایران که فعالانه در پویش آماده باش شرکت کردند تشکر کنم.»

کد خبر 5037333

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی آلمان ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی مجید نامجومطلق السد قطر الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنا بر دعوت نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، در رأس یک هیات بلندپایه‌ امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین "نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه مسئول در امور امنیتی" و "نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس" عازم شهر سن‌پترزبورگ خواهد شد.

بنابر گزارش ایلنا، این سفر در چارچوب سیاست چند جانبه‌گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی، امنیتی جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقا و توسعه‌ روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام می‌شود.

هم‌چنین احمدیان در این سفر با همتایان خود از کشورهای روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق جداگانه‌ دیدار می‌کند.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه‌ای بیش از یک دهه، از معدود رویدادهای امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، به ویژه امریکا در عرصه‌ امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایت‌گری و روایت‌سازی مستقل در این ساحت است.

در نشست سال گذشته‌ این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین‌المللی به این رویداد امنیتی دارد.

نشست دوازدهم دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس از روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت آغاز به کار می‌کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898317

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران