Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ براساس رای‌گیری انجام گرفته، اعضای هیئت مدیره جدید انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سومین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی با دستور کار برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس در فرهنگسرای آیینه اراک باحضور معاون هنری فرهنگ و ارشاد استان مرکزی، یکی ازپیشکسوتان عکاسی، نماینده خانه هنرمندان استان مرکزی به عنوان هیئت رئیسه مجمع و نماینده استانداری مرکزی به عنوان ناظر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علاوه برگزارشات فعالیت انجمن در یک سال اخیر، موضوع کاندیداتوری و حق رای اعضای جدید انجمن مطرح شد که در نهایت با حداکثر آراء به تصویب رسید که براساس این مصوبه مقرر شد اعضای جدید انجمن بعد از طی مراحل عضوگیری و داشتن شرایط عضویت حداقل پس از 2 سال فرصت کاندیداتوری در مجمع را خواهند داشت ولی امکان حق رای را از سال اول عضویت دارند.

براساس برگزاری یک انتخابات آزاد و نظارت هیئت رئیسه مجمع، پس از شمارش آرا، به ترتیب در بخش کاندیداهای هیئت مدیره به ترتیب عادل عزیزی 43 رای، امیرحسین گرامی 39 رای، رضوان مطهری 35 رای، محسن ملک حسینی 33 رای، رضاد بهادری 29 رای به عنوان اعضای اصلی و حامد کدخداشفیع با 16 رای و حسین خدیمی با 15 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین در بخش کاندیداهای بازرس نیز پریسا بهزادی 33 رای و امیر قادری 9 رای را کسب کردند و درنهایت با پایان یافتن شمارش آراء 5 عضو اصلی هیات مدیره و بازرس و اعضای علی البدل انتخاب شدند.

پس از این نشست، نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب سومین دوره مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی با حضور اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره و بازرس به منظور تعیین سمت‌های رئیس، نایب رئیس، خزانه‌دار و منشی برگزار شد.

با توجه به اساسنامه انجمن ضروری است منتخبان مجمع عمومی پس از انتخابات، در نخستین جلسه از میان اعضای هیئت مدیره افرادی را جهت تصدی مسئولیت‌های هیئت مدیره تعیین کنند.

در این نشست به منظور تصدی مسئولیت‌های انجمن، اعضای هیئت مدیره منتخب پس از بحث و بررسی و رأی‌گیری آزاد و مخفی، به ترتیب "عادل عزیزی" را به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، "امیرحسین گرامی" را به‌عنوان نایب رئیس، "رضوان مطهری" را به‌عنوان خزانه دار و "رضا بهادری" را به عنوان منشی انتخاب کردند.  

نشان عکس سال مطبوعاتی ایران آن‌لاین شد/ سال سخت عکاسان خبریاعلام نتایج مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکریمشکلات خبرنگاران و عکاسان خبری در استان مرکزی پیگیری و برطرف می‌شود

همچنین در حاشیه این مراسم، کارت عضویت افتخاری به "محمدحسین جمالزاده" به پاس تلاش‌های بی‌دریغ وی در راستای اعتلای هنر عکاسی اهدا شد.

با برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر بود که در این نشست از "محمدعلی داوری" و "سعید عبدالحمیدی" نیز تقدیر شود که با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا تصمیم بر این شد در دیداری حضوری در منزل این اساتید این برنامه برگزار شود.

به گزارش تسنیم، طبق اساسنامه انجمن، کارت عضویت افتخاری انجمن به استادان و پیشکسوتان عکاسی به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی انجمن اهدا می‌شود.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعضای هیئت مدیره مجمع عمومی جدید انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه سپاهان مدعی است جریمه اعضای تیم سپاهان برای دلخوشی هواداران بوده و از نظر حقوقی معمولاً چنین امکانی وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

علی افضل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت باشگاه سپاهان، اظهار داشت: چند وقتی است خیلی فوتبال تماشا نمی‌کنم. بحث سپاهان بحث جذب یکسری بازیکنان، مشکلات بین کادر فنی و بازیکنان و هزینه‌های صرف شده برای تیم است، وگرنه بازیکنان و اعضای تیم پول‌شان را می‌گیرند، مشکل مالی ندارند.

وی افزود: سپاهان فصل را خوب شروع کرد، اما در شش یا هفت هفته اخیر شاداب بازی نمی‌کند و انگار مشکلاتی میان بازیکنان و کادر فنی وجود دارد.

زور سپاهان به نساجی هم نرسید/ یک امتیاز برای تیمِ ساکت

باشگاه سپاهان حتی بدون مدیر هم اموراتش پیش می‌رود
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه سپاهان راجع به اداره بدون مدیر این باشگاه بعد از استعفای منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه، گفت: باشگاه سپاهان ساختار بسیار خوبی دارد و حتی بدون مدیر هم اموراتش پیش می‌رود، اما در کل با حضور مدیر باشگاه کارها بهتر انجام می‌شود و یکسری تأییدیه‌ها با حضور مدیرعامل زودتر صادر می‌شود.

2 عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان با ورزش کاملاً آشنا هستند
افضل با اشاره به سوابق همکاری با برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: از میان اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان با آقایان مجتبی لطفی و احمد یوسف‌زاده سابقه همکاری دارم. آنها در گذشته ورزشکار حرفه‌ای رشته هندبال بودند و با مقوله ورزش کاملاً آشنا هستند. تمرکز فکری این دو شخص هنگام کار خیلی بالاست. اگر نامی از بقیه نبردم به این خاطر بود که با آنها سابقه همکاری نداشته‌ام.

جریمه بازیکنان و اعضای تیم فقط برای دلخوشی هواداران بود
«اگر هنوز عضو هیئت مدیره بودید، موافق جریمه 20 درصدی بازیکنان و کادر فنی سپاهان بودید؟»، وی در واکنش به این جمله خبرنگار تسنیم، گفت: من قبلاً در فوتسال کار کردم. این جریمه‌ها تأثیر آنچنانی روی بازیکنان ندارد که بخواهد آنها را به خودشان بیاورد و شرایط را نسبت به گذشته متفاوت کند. ضمن اینکه بازیکنان فوتبال و مدیر برنامه‌های‌شان به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهند که نکته‌ای درباره جریمه یا موارد به ضرر آنها در متن قرارداد درج شود. مدیر برنامه‌های آنها بسیار قوی هستند و به هیچ وجه این مسئله را قبول نمی‌کنند که مثلاً بعد از پنج شکست متوالی جریمه شوند، اما خواهان پاداش‌های مختلف هستند. به نظر من بعید است بتوانند چنین جریمه‌ای که در قرارداد ذکر نشده است را اعمال کنند و بیشتر موردی برای دلخوشی هواداران و حاکم شدن آرامش در جمع آنهاست. مگر اینکه به بهانه موارد انضباطی نظیر برخورد با سرمربی و نظایر آن بتوانند جریمه اعمال کنند.

تأثیر افشای رقم قرارداد نیازمند روی به‌هم خوردن تمرکز و اتحاد سپاهان
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه سپاهان راجع به اینکه آیا افشای رقم قرارداد بعضی بازیکنان سپاهان مانند پیام نیازمند، روی اتحاد و همبستگی سایر بازیکنان تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این طبیعی است که میزان قرارداد کل اعضای یک تیم برابر نباشد. به هر حال در هر تیمی برخی بازیکنان سطح بالا و اصطلاحاً روی بورس هستند بنابراین مرسوم است که رقم قرارداد بالاتری دریافت کنند. این موضوع در فوتبال جهان جا افتاده است، اما در فوتبال ما وقتی رقم قرارداد لو می‌رود، بازیکنی که سطح پایین‌تری دارد و مثلاً 50 میلیارد تومان دریافت کرده می‌گوید چرا من مانند فلان بازیکن 90 میلیارد تومان دریافت نکنم. آپشن قرارداد و پاداش نکته دیگری است که در رقم قرارداد بازیکنان تأثیرگذار است. معمولاً دور زدن قانون‌ براساس همین آپشن‌ها صورت می‌گیرد. وقتی بازیکن می‌داند اگر خودش گل بزند پاداش بیشتری می‌گیرد شاید توپی با موقعیت خوب را پاس ندهد و موقعیت گلزنی تیم از بین برود. اینها مواردی است که شاید بین بازیکنان تیم دلگیری و ناراحتی ایجاد کند و منجر به اختلاف شود.

بودجه کل رشته‌های غیرفوتبالی 80 میلیارد بود
افضل  در پاسخ به این پرسش که آیا انحلال برخی رشته‌ها غیرفوتبالی در ابتدای فصل و تزریق بودجه آنها برای تیم فوتبال به لحاظ مدیریتی کار درستی بود، اظهار داشت: در ابتدای فصل نظر مدیران باشگاه بر این بود که وقتی در اصفهان برخی رشته‌ها فعال هستند موازی کاری در استان صورت نگیرد. این موضوع باعث انحلال برخی رشته‌های ورزشی در سپاهان شد. اما مگر در مقایسه با تیم فوتبال سپاهان بودجه این رشته‌ها چقدر بود؟ شاید بودجه همه آنها به 80 میلیارد تومان نمی‌رسید. برای مثال کل هزینه تیمداری فوتسال چهار میلیارد و  هندبال شش میلیارد بود. البته قبول دارم با توجه به اینکه فوتبال رشته پرطرفداری است و سپاهان در بالای جدول با تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و تراکتور رقابت می‌کند باید مانند همان‌ها رقم بودجه بالایی داشته باشد. البته در این موارد نگاه اعضای هیئت مدیره، سیاست‌کاری و نگاه کارخانه فولاد مبارکه هم اهمیت دارد.

اختلاف مالی میان بازیکنان سپاهان نباید خیلی بالا باشد
وی درباره ویژگی‌های مناسب برای مدیرعامل آتی سپاهان، تصریح کرد: مدیریت در باشگاه سپاهان کار سختی است. مدیر بعدی باید خیلی کار بلد باشد و با تماشاگر و بازیکن سپاهان آشنا، اما بخش مهم کاری او در حوزه بودجه دریافت بودجه ورزشی از کارخانه و جذب بازیکن است. اینکه چطور منابع را خوب مدیریت کند و اختلاف مالی بین بازیکنان خیلی بالا نباشد که مشکلات بعدی بروز کند. فکر کنم مشکل بزرگ سپاهان در فصل جاری، این بود که بیش از حد بازیکن بزرگ گرفت و همه آنها توقع داشتند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند. از سمت دیگر چند بازیکن جوان از آکادمی به تیم اصلی آمدند که کیفیت خوبی داشتند و خودشان را نشان دادند. اینجا جا برای بعضی بازیکنان تنگ شد و یک رقابتی شکل گرفت که مدیریت آن خیلی سخت بود.

جذب بازیکنان زیاد در دوران ساکت مشکلات زیادی درست کرد
عضو سابق هیئت مدیره باشگاه سپاهان، تصریح کرد: مدیر بعدی باید در مدیریت چنین مسائلی قوی‌تر عمل کند و باید به عنوان سیاست کاری برای سرمربی تشریح کند که چه تعداد بازیکن درجه یک، چه تعداد بازیکن آکادمی و... جذب خواهند شد. ضمن اینکه در نیم‌فصل سؤالاتی مطرح شد که چرا با وجود ضعف در خط دفاعی به سراغ جذب مهاجم و وینگر رفتند. یا اینکه چرا بازیکنان خارجی جذب شده این مقدار بی‌کیفیت بودند. متاسفانه در دوران مدیریت ساکت بازیکنان زیادی جذب شدند، همین مسئله برای تیم مشکلات زیادی درست کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه های سنگین و میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویس ها!
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • جریمه ۲تا۴میلیارد تومانی مصاحبه و بیانیه در فوتبال!
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد