Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:39:57 GMT

پنج هزار قلم دارو در سبد توزیع داروپخش وجود دارد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۷۵۵

پنج هزار قلم دارو در سبد توزیع داروپخش وجود دارد

به گزارش ایرنا، "محمدرضا مرادی" روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی اولین شرکت توزیع داروپخش لرستان در شهرستان سلسله، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲ شعبه داروپخش در کشور وجود دارد که با راه اندازی این شعبه در شهرستان سلسله، تعداد شعبات داروپخش به ۲۳ شعبه افزایش می یابد.

سرپرست فرمانداری سلسله نیز با بیان اینکه استان لرستان شرکت توزیع داروپخش نداشت و نیازهای خود را از طریق استان همدان وارد می کرد، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده سلسله و دلفان در مجلس و استاندار لرستان، اولین شرکت توزیع داروپخش لرستان در شهرستان سلسله ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین ترکارانی با تاکید بر اینکه شرکت توزیع داروپخش سلسله نیاز استان های همجوار را نیز برطرف می کند، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این شرکت در نظر گرفته شده که مطابق برنامه زمان بندی شده، پیش بینی می شود ظرف مدت سه ماه به بهره برداری برسد.

برچسب‌ها سازمان غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سلسله سازمان غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سلسله اخبار کنکور شرکت توزیع داروپخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یادگاری گفت: توزیع داروی وارفارین در دو ماه اخیر در سه مرحلۀ قبل از اسفند، ابتدای فروردین و دو روز گذشته انجام شده و در این زمینه کمبودی در استان نداریم.

 او با اشاره به اینکه بیماران می‌توانند با ارائه نسخه پزشکی این دارو را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ابتدا دارو‌های شبانه روزی از این دارو اشباع شد و بعد از آن این دارو به تناوب در داروخانه‌های عادی هر منطقه توزیع شد.

معاون غذای و داروی علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه مردم در تماس با شماره ۱۲۵ می‌توانند از داورخانه‌های ارائه دهنده دارو مطلع شوند افزود: تلاش شده احتیاج استان با توزیع این دارو برطرف شود و جای نگرانی برای بیماران نیست.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کودیارانه کشاورزی در نقده
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی