Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرد هلندی پیش از این با فشار بالای بازی کردن برای بارسا آشنایی داشته و انتظار دارد که حضور در کسوت سرمربی نیز به همان اندازه پرفشار باشد.

کومان در واکنش به پرسشی در خصوص مصاحبه کایپتان آبی اناری‌ها با نشریه اسپورت گفت: نمی‌دانم پس از اظهارات مسی، در آرامش خواهم بود یا نه؛ البته تصور نمی‌کنم اینطور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همیشه یک مشکل وجود دارد اما وقتی کاپیتان تیم خواستار اتحاد می‌شود، اتفاق مثبتی است و امیداورم بتوانیم نسبت به روزهای اخیر آرامش بیشتری داشته باشیم. فکر می‌کنم باید این تیم را به بهترین تیم ممکن برای او (مسی) بدل کنیم تا او بتواند در بهترین فرم خود باشد.

کومان ادامه داد: بازی کردن بازیکنان در سیستمی که در آن احساس آرامش می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. در تمرینات روی این موضوع کار می‌کنیم. راه خوشحال نگه داشتن مسی پیروزی در مسابقات است.

سرمربی سابق تیم ملی هلند همچنین در پاسخ به ورودی‌های احتمالی به ویژه انتقال قریب الوقوع «سرجینو دِست» از آژاکس گفت: می‌دانیم که بارسلونا مثل همه باشگاه‌ها مشکلات اقتصادی دارد اما در یک یا دو پست نیازمند تقویت هستیم. پست ۹ کاذب یکی از این مناطق بوده و در حال کار روی گزینه‌ها هستیم. همچنین روی گزینه‌های پست دفاع وسط نیز در حال بررسی هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در مورد دست باید بگویم که او در تست‌های پزشکی شرکت کرده اما هنوز تا امضای قرارداد باید منتظر بمانیم. تا زمانی که قرارداد وی به امضا نرسد، اظهارنظر نمی‌کنم اما در صورت نهایی شدن توافق او را بازیکنی موثر برای بارسا می‌بینم.

کومان در خصوص دیدار بعدی بارسا برابر سلتاویگو نیز صحبت کرد؛ تیمی که کاتالان‌ها در ۶ تقابل قبلی موفق به بردن آن نشده‌اند.

وی در این خصوص نیز گفت: بازی سختی داریم. بارسلونا در سال‌های اخیر در خانه آنها برنده نشده و می دانیم که میزبان سختی پیش روی ما است. سلتا از لحاظ فنی بازیکنان بسیار خوبی دارد و شما باید برای بردن آنها خوب باشید. با این وجود، بازی خانگی یا خارج از خانه مهم نیست؛ مهم این است که با تحت فشار گذاشتن حریف و تسلط بر بازی، پیروز شویم. تیم خوبی و با اعتماد به نفسی داریم.

برچسب‌ها سلتاویگو لیونل مسی تیم ملی هلند آژاکس رونالد کومان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلتاویگو لیونل مسی تیم ملی هلند آژاکس رونالد کومان سلتاویگو لیونل مسی تیم ملی هلند آژاکس رونالد کومان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم