Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: قراردادی به مبلغ ۳.۲ میلیارد دلار منعقد شده که با اجرای آن حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد فلر‌های نفتی در سطح استان جمع‌آوری و تبدیل به خوراک برای پتروشیمی‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه علاوه بر آلایندگی‌های صنعتی و فلر‌های نفتی، معضل حساسیت‌های تنفسی پس از نخستین بارش‌های پاییزی ناشی از گرده‌افشانی درختان کنوکارپوس هم در ۸ سال اخیر اضافه شده و شرایط را نامناسب کرده است، افزود: در زمینه هرس این درختان،   شهرداری اهواز امسال نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته و باید تا قبل از بارش‌ها مابقی کار را هم به سرعت انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمع آوری فلرهای نفتی خوراک پتروشیمی کنوکارپوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از خوزستان زیبا+فیلم

استان خوزستان با تمدن ۹۰۰۰ ساله و طبیعت بی‌نظیر خود، یکی از پرطرفدارترین استان‌های جنوبی کشورمان است. شهرهای این استان جنوب غربی کشورمان، با مردم خونگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، هر ساله به خصوص در بهار و پاییز میزبان مسافران از سرتاسر کشورمان هستند.

 اهواز مرکز استان خوزستان، آبان، ایذه، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، خرمشهر، مسجد سلیمان، بهبهان، رامهرمز، باغملک و ... شهرهای این استان بزرگ کشورمان هستند که هر یک دیدنی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند.

 برای تماشای دیدنی های خوزستان باید برنامه چند روزه برای سفر به این شهر در نظر بگیرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • انعقاد ۱۴ قرارداد پژوهشی در دانشگاه بیرجند در فروردین امسال
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز