Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@04:16:26 GMT

افزایش سفرهای مردم در روز گذشته

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۱۱۶

افزایش سفرهای مردم در روز گذشته

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۴۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۸ درصد افزایش تردد را نشان ‌می‌دهد. ناطقان: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۴۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۸ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:


منبع: ایسنا برچسب ها: افزایش سفرها ، مردم ، روز گذشته

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش سفرها مردم روز گذشته روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سفرهای جاده‌ای خراسان رضوی در تعطیلات عید فطر شکسته شد

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: روز ۲۴ فروردین ماه یک میلیون و ۵۳۷ هزار دستگاه خودرو در جاده های خراسان رضوی تردد کرده اند که بیشتر از روزهای ۲۲ و پنج فروردین به عنوان پرترددترین روزهای تعطیلات نوروزی در خراسان رضوی بوده است.

وی ادامه داد: روز ۲۲ فروردین (نخستین روز تعطیلات عید فطر) یک میلیون و ۴۷۰ هزار تردد و روز پنجم فروردین ماه نیز یک میلیون و ۴۳۹ هزار تردد به وسیله ۱۳۶ دستگاه تردد شمار جاده ای در خراسان رضوی ثبت شد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین رکورد ورود خودرو به مشهد در طول فروردین ماه طی روز ۲۴ این ماه با ثبت ورود ۱۳۰ هزار و ۱۲۵ دستگاه خودرو به این کلانشهر شکسته شد و این رکورد شکنی به واسطه بازگشت انبوه شهروندان مشهدی از تعطیلات عید فطر بوده است.

بنی اسدی افزود: چهار میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۰۱ تردد جاده ای در مجموع سه روز تعطیلات عید فطر در جاده های خراسان رضوی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس ورود خودروهای سواری به استان و به نوعی سفر به خراسان رضوی در تعطیلات عید فطر امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش یافت، همچنین خروج خودروهای سبک از استان نیز ۵.۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد داشته کرده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در طول تعطیلات عید نوروز بسیاری از هموطنان برای پرهیز از شکستن روزه، سفرهای خود را به تعطیلات عید سعید فطر موکول کرده بودند به همین علت افزایش ترددهای درون استانی و افزایش سفرها به خراسان رضوی و مشهد را شاهد بوده ایم.

دیگر خبرها

  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد / رشد ۵ درصدی اقامت‎‌ها نسبت به سال گذشته
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی تردد کردند
  • رکورد سفرهای جاده‌ای خراسان رضوی در تعطیلات عید فطر شکسته شد
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران
  • ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
  • ثبت بیش از ۵۷ میلیون تردد بین مازندران و استان‌های مجاور در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای همدان