Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:32:05 GMT

النصر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۱۲۳

النصر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید

شاگردان روی ویتوریا با غلبه بر الاهلی عربستان به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

به گزارش "ورزش سه"،  در نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های عربستانی النصر و الاهلی از ساعت ۱۷:۱۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند که برنده این بازی تکلیف اولین تیم راه یافته به نیمه نهایی را مشخص می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

النصر که با صدرنشینی در گروه D به مرحله یک هشتم رسیده و پس از آن التعاون عربستان را شکست داده بود، در حالی دومین بازی خود در دور حذفی را انجام داد که باید برابر یک نماینده سعودی دیگر قرار می‌گرفت. الاهلی نیز که در صدر جدول گروه A ایستاده و در مرحله قبل شباب الاهلی امارات را مغلوب کرده بود، سعی داشت امشب برابر روند خوب شاگردان ویتوریا بایستد که در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

 

گونزالو مارتینز در دقیقه ۱۳ پاس خالد الغنام از بین مدافعان الاهلی را با پیشروی در محوطه جریمه و شوت محکم تبدیل به گل اول النصر کرد  و تیمش در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست یافت.

 

الاهلی که با وجود مالکیت توپ بیشتر نمی‌توانست راهی به دروازه النصر پیدا کند، در دقیقه ۵۵ روی ارسال زمینی سلطان الغنام از جناح راست زمین و دریبل سر پا و شوت پای چپ عبدالفتاح عسیری گل دوم را برابر شاگردان روی ویتوریا دریافت کرد.

 

در ادامه بازیکنان النصر موفق شدند با مدیریت بهتر بازی و بسته نگه داشتن دروازه خود، به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کنند تا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند و منتظر برنده بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان باشند.

النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!

به گزارش "ورزش سه"، عوامل زیادی باعث شدند که آرسنال در رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بماند اما قطعا عاملی که شاید بیشتر از بقیه توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد عملکرد ضعیف و عجیب بوکایو ساکا بود.

ساکا در بازی رفت درخشید و گل اول تیمش را روی یک حرکت فوق‌العاده به ثمر رساند و در بازی بسیار تأثیرگذار بود اما در دیدار برگشت او در جو وحشتناک استادیوم آلیانز آرنا گم شد.

در نیمه اول او بارها توپ را لو داد و در حملات تیمش ضعیف عمل می‌کرد. در نیمه دوم هم پس از گل بایرن مونیخ که با ضربه سر زیبای یوشوا کیمیش به ثمر رسید، ساکا آمار بسیار ضعیفی را به جا گذاشت که درنهایت منجر به شکست و حذف توپچی‌ها شد.

ساکا در بازی امشب آمار صفر گل، صفر پاس گل، صفر خلق موقعیت، صفر شوت، صفر دریبل موفق و صفر سانتر موفق را ثبت کرده است که او را به یکی از ضعیف‌‌ترین بازیکنان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان تبدیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است