Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:33:53 GMT

اولین محک ترکیب جدید ذوب آهن با پیروزی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۱۳۴

اولین محک ترکیب جدید ذوب آهن با پیروزی

ایسنا/اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن با تغییر و تحولاتی که برای فصل تازه رقابتهای لیگ برتر داشت امروز در اولین محک خود مقابل تیم امید ذوب آهن ۳ بر یک به پیروزی رسید.

اولین بازی دوستانه و تدارکاتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با هدایت رحمان رضایی به عنوان سرمربی امروز عصر (چهارشنبه- ۹ مهر ماه) از ساعت ۱۶:۳۰  در ورزشگاه فولادشهر مقابل تیم امید این باشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، رضایی ترکیب گردان، قریشی، کاظمی، منظمی، جهانی، حدادی‌فر، مشایخ، حق دوست، محمدی‌مهر، قنبری و حسینی به میدان فرستاد.

نیمه اول این بازی با گل‌های کاظمی و منظمی برای ذوب آهن و تک گل شهاب پیرا برای تیم امید ذوب آهن با حساب دو بر یک به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید.

در نیمه دوم تغییرات عمده ای در ترکیب هر دو تیم ایجاد شد که حاصل آن تک گل وحید محمدزاده برای تیم بزرگسالان بود، در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم بزرگسالان ذوب آهن به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال ذوب آهن رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی بحث‌های زیادی درباره انتقالش به استقلال وجود داشت، در نهایت با وجود اصرار جواد نکونام به این مساله اما با مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این تیم ماندگار شد.

باقری که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت محرم نویدکیا محسوب می‌شود، در بازی‌های گذشته تیمش عملکرد خوبی داشته است. او حتی در بازی جام حذفی با پیراهن مس مقابل استقلال خوش درخشید و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

هافبک سابق استقلال حالا در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر برای نبرد دو باره با آبی‌پوشان آماده می‌شود. باقری امروز در ترکیب تیمش در بازی دوستانه با بهمن تهران به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

باقری امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی بار دیگر مهره‌ای کارآمد در ترکیب مس رفسنجان باشد و بتواند مقابل استقلال در اولین بازی رسمی سال 1403 هم نمایش خوبی ارائه کند.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: آکادمی منچستریونایتد به کوبی مینو افتخار می‌کند
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • آلمان - هلند؛ ترکیب رسمی
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند