Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در وبیناری ویژه با مشارکت مدیر کل کنسولی این وزارتخانه، و مدیران کل ذیربط وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فن آوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سفرا، و سرکنسول های جمهوری اسلامی ایران در کانبرا، کی یف، رم، برلین، فرانکفورت، آنکارا، پکن، شانگهای، مسکو، نیکوزیا، سئول، مینسک، کوالالامپور و دهلی نو در خصوص مسائل و مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور، گفتگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مهمترین سرفصل‌هایی که در این وبینار مطرح و بررسی شد، عبارت بودند از:
۱- وضعیت ارزیابی علمی دانشگاه‌های خارج از ایران و پذیرش مدارک آنها
۲- شرائط انتقال دانشجویان ایرانی به دانشگاه‌های ایران
۳- وضعیت موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور
۴- ارز دانشجویی
۵- مشکلات تردد، خروج از کشور و سربازی دانشجویان
۶- استقرار رایزنان علمی در خارج کشور

جابری انصاری در پایان این نشست اعلام کرد با رایزنی‌ها و پی گیری های وزارت امور خارجه با ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه عمومی، با تمدید مهر اجازه خروج دانشجویی دانشجویانی که بخاطر شرایط خاص ناشی از بحران کرونا به ایران بازگشته اند تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ و بدون نیاز به مراجعه حضوری، موافقت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجيد انصاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه  نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود. اظهار کرد: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه کنند.

گفتنیر است؛ مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد