Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در ارزیابی فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران هیأت خراسان‌جنوبی رتبه نخست عملکردی فصل تابستان سال ۹۹ را به خود اختصاص داد.

هیأت اسکواش خراسان‌جنوبی در این ارزیابی با کسب ۸۸۰ امتیاز و به تفکیک در بخش قهرمانی ۴۰۰ امتیاز و بخش همگانی توانست بالاتر از استان‌های برخوردار از زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همچون تهران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان‌های خراسان‌رضوی با کسب ۷۵۰ امتیاز جایگاه دوم و همدان با کسب ۷۲۰ امتیاز در رتبه سوم ارزیابی فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران را به دست آورند.

«زهرا رجبی» برترین بانوی دارتر ایران شد

نتایج ارزیابی گروه آموزش دارت ایران با حضور تعدادی از مربیان، قهرمانان و کارشناسان این رشته ورزشی صاحب‌نظر بودند، اعلام شد.

«زهرا رجبی» از خراسان جنوبی به عنوان برترین دارتر سال ۹۸ ایران برگزیده شد، فاطمه صفی از اصفهان، حسین اعرابی از اصفهان و مهرداد سیفی نیز از تهران رتبه‌های بعدی نظرسنجی را کسب کردند.

درخشش دختران دومیدانی کار استان در مسابقات باشگاه‌های کشور

پرونده مسابقات دو ومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی آفتاب تهران با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در ماده پرتاب دیسک این ماراتن ملی سهیلا سلیمانی با ثبت رکورد ۳۵.۹۶ مقام سوم رقابت‌ها را به دست آورد و در ماده پنجگانه نیز آتنا عبدالله‌پور با کسب هزار و ۹۰۶ امتیاز نایب قهرمان شد.

در ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو ومیدانی باشگاههای کشور عارفه نیک‌بین با ثبت رکورد ۱:۱۳:۳۵ مقام پنجم را کسب کرد و در ماده ۱۰۰*۴ دوی امدادی نیز تیم شهید ابراهیم یوسفی خراسان‌جنوبی مقام ششم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ایران خراسان رضوی خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ محجوبه بهاری  پس از کسب مقام قهرمانی نیروی انتطامی کشور در مسابقات نیرو‌های مسلح نیز مقام اول را کسب کرد.

گفتنی است خانم بهاری بدون رقیب در سالهای اخیر همه ساله مقام اول در مسابقات قهرمانی کشور را کسب می‌کنند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز از ایشان تقدیر کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور