Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا نقش نیروهای انتظامی در زمان جنگ را تشریح کرد و گفت: ناجا در زمان جنگ در قالب ژاندارمری، شهربانی و کمیته از جان و مال مردم در داخل کشور محافظت می‌کرد.

به گزارش مشرق، سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا، گفت: تاریخ ایران بعد از انقلاب اسلامی مملو از روزها و مقاطع افتخار آفرین و حماسه ساز، با شکوه و عظمتی است که هیچگاه از ذهن و خاطر مردم عزیز کشور و آزادگان جهان بیرون نمی‌رود، یکی از این فرازها دوران دفاع مقدس است، در شرایطی که به مرزهای میهن اسلامی تجاوز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوران دفاع مقدس، نیروی انتظامی علاوه بر امنیت شهرها به سهم خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، حضوری چشمگیر داشت که سعی می‌شود به گوشه‌هایی از این نقش تأثیرگذار اشاره شود.

بیشتر بخوانید: سرلشکر سلامی: ۸ سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی علیه ایران بود

وی با اشاره به پیامدها و آسیب‌های جنگ‌های سخت نظامی گفت: اصولاً در دنیا جنگ‌ها با یکسری پیامدها و تبعات ناگوار فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و بهداشتی همراه است از منظر زیست شهری و امنیت عمومی آثاری مانند بروز بیماری‌های روانی، اعتیاد، شیوع بیماری‌های گوناگون، وضعیت نامساعد بهداشت و مهم‌تر یکسری ناامنی‌ها که هرکدام در جای خود می‌تواند به عنوان یک دغدغه و مسئله جبران ناپذیر مورد توجه قرار گیرد.

ایران نسبت به دیگر کشورهای درگیر جنگ کمتر آسیب دید

سخنگوی ناجا گفت: اما به لطف خداوند تبارک و تعالی در طول ۸ سال دفاع مقدس در برابر استکبار شرق و غرب جهان اعم از فکر نظامی آن‌ها، ماشین نظامی، حمایت تجهیزاتی، همچنین نیروی انسانی ده‌ها کشور هم پیمان آن‌ها که به مرزهای جغرافیایی این سرزمین و آب و خاک ما تعرض کردند، با صلابت و اقتدار ایستاده و با کمترین آسیب از نوع پیامدهایی که در جنگ‌های دیگر مناطق دنیا اتفاق می‌افتد، روبرو بودیم.

سردار نوریان بیان کرد: تأثیرات عمیق معنوی ناشی از وقوع انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر (رضوان الله تعالی علیه) در کنار ایمان و اعتقاد و نقش بی بدیل مردم و اتحاد و همبستگی قوی که در بین هموطنان به وجود آمده بود، همچون سد محکمی در برابر دشمن عمل کرده و اجازه ندادیم تا در تهاجم رژیم بعثی عراق، یک وجب از خاکمان به دست بیگانگان بیافتد.

وی ادامه داد: برابر آیه قرآن أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (آیه ۳۹ سوره حج) و سنت الهی در این مواقع که جنگ بر مردمی تحمیل گردد و مورد ستم واقع شوند اولاً خداوند تبارک و تعالی اجازه جهاد و دفاع و ثانیاً وعده نصرت داده است، به علاوه اینکه توسل به ائمه اطهار «علیهم السلام» و ولایت پذیری مردم همچنین هدایت و رهبری داهیانه حضرت امام «ره»، نقش روحانیت در تبیین معارف اسلامی، نقش مساجد، منابر، هیئات مذهبی و همچنین نقش و رسالت رسانه‌ها به ویژه صداوسیما و ستادهای پشتیبانی جنگ و غیره در کاهش تأثیرات منفی جنگ روی جامعه ما مؤثر بوده است.

نقش نیروهای انتظامی در کاهش تبعات اجتماعی و امنیتی جنگ‌

معاون اجتماعی فرمانده ناجا با اشاره به نقش نیروهای انتظامی در کاهش تبعات اجتماعی و امنیتی جنگ تحمیلی گفت: همانطور که رزمندگان در مرزهای جنوب و جنوب غرب در حال عقب راندن دشمنان از خاکشان بودند، دیگر نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی مرکب از کمیته، ژاندارمری و شهربانی سابق برای تأمین امنیت دیگر مرزها و داخل کشور و کاهش فشارهای ناشی از تحریم‌های اقتصادی غربی‌ها در حال مقابله با باندهای قاچاق و احتکار، قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست‌هایی بودند که قصد ناامن کردن شهرها و مناطق دور از فضای جنگ را داشتند.

سردار نوریان بیان کرد: اگر در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های نیروهای انتظامی در آن دوران اعم از شهربانی، ژاندارمری و کمیته مداقه شود، قطعاً نقش این سازمان در کاهش تبعات برشماری شده جنگ در سطوح و لایه‌های شهری، روستایی و حتی مرزها (غیر درگیر) به وضوح قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: نیروهای زحمت کش شهربانی در تأمین امنیت عمومی شهرها، مبارزه با عوامل جرم و بزه، کشف جرایم، مقابله با ناامنی‌ها، مبارزه با اعتیاد و قاچاق در شهرها همچنین انتظام بخشیدن به امور ترافیک، حمل و نقل شهری و … به صورت شبانه روزی تلاش و ایفای مأموریت می‌نمودند.

مبارزه با ورود و قاچاق مواد مخدر به کشور، مسئولیت‌های سنگین دیگری بود که در مقطع دفاع مقدس بر عهده مرزبانان غیور ما بود و تا سرحد شهادت و جانبازی این رسالت را به انجام می‌رساندند

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: نیروهای شجاع ژاندارمری نیز در قالب پاسگاه‌ها، هنگ‌ها و پادگان‌های مرزی به ویژه امنیت مرزهای شرقی و شمال شرقی کشور را کنترل می‌کردند. امنیت راه‌های برون شهری و نظم بخشی به حمل و نقل و ترافیک جاده‌ای که شریان‌های حیاتی اقتصادی و ارتباطات کشور را به هم متصل می‌کند، همچنین مبارزه با ورود و قاچاق مواد مخدر به کشور، مسئولیت‌های سنگین دیگری بود که در مقطع دفاع مقدس بر عهده مرزبانان غیور ما بود و تا سرحد شهادت و جانبازی این رسالت را به انجام می‌رساندند.

سردار نوریان یادآور شد: اما سازمان سوم نیروهای انتظامی، کمیته‌های انقلاب اسلامی بودند که علاوه بر کمک به امنیت بخشی شهرها، مقابله با ضد انقلاب بویژه منافقین را در دستور کار خود داشت و به عنوان یک نیروی تازه نفس در عرصه‌های امنیت داخلی انجام وظیفه می‌کرد. ضمناً باید یادآوری شود که در مواقع بمباران شهرها توسط هواپیماهای عراقی، نیروهای انتظامی در حفاظت اموال مردم و حراست از منازل خالی از سکنه، انتقال مردم به نقاط امن و … در کنار مجموعه‌های امدادرسان نقش مؤثری داشتند.

وی با اشاره به ۸۵۰۰ شهید ناجا در دوران دفاع مقدس گفت: اما نقش دیگر نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس که بنا به احساس تکلیف و وظیفه، با شور و شوق حسینی (ع) و عشق به امام امت و انقلاب اسلامی انجام می‌شد، سازماندهی جدید در قالب یگان‌های رزم بود که دوشادوش بسیجیان جان بر کف، سپاهیان سلحشور و ارتشیان غیور، وارد معرکه جنگ و دفاع از آب و خاک و کیان این سرزمین شدند و با اهدای خونشان در مقابل دنیای استکبار ایستادند، مردانه مقاومت کردند و با تقدیم شهدای والامقام در تاریخ انقلاب درخشیدند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همانطور که اشاره شد نیروهای ژاندارمری علاوه بر تأمین امنیت روستاها، مرزهای شرقی و غربی و مبارزه با اشرار در دوران دفاع مقدس ۴۰ گردان عملیاتی تشکیل داده بودند که همراه سایر نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور ایفا نقش می‌کرد و در واقع اولین شهدای جنگ تحمیلی، شهدای ژاندارمری بودند که وظیفه حفظ و حراست از مرز عراق را به عهده داشتند.

نیروهای انقلابی کمیته انقلاب اسلامی هم که در تأمین امنیت شهرها و مبارزه با ضد انقلاب بویژه منافقین نقش مهمی داشت و توانست در میادین نبرد حضور مستمر داشته باشد

سردار نوریان گفت: همچنین نیروهای انقلابی کمیته انقلاب اسلامی هم که در تأمین امنیت شهرها و مبارزه با ضد انقلاب بویژه منافقین نقش مهمی داشت، با تشکیل تیپ موسی بی جعفر (ع) و تیپ قوامین که بعدها به لشکر عملیاتی روح الله تبدیل شد توانست در میادین نبرد حضور مستمر داشته باشد؛ نیروهای شهربانی نیز ضمن تأمین امنیت شهرها و مبارزه با سارقین و سوداگران مرگ، با تشکیل تیپ ایثار در طول ۸ سال دفاع مقدس حضور فعال داشت.

وی ادامه داد: ناجا در زمان دوران دفاع مقدس با حضور بیش از ۱۹۲ هزار تا دویست هزار رزمنده، ۸۵۰۰ شهید، ۱۳۵۹۰ جانباز و ۲۰۷۲ آزاده تقدیم کرد و امروز هم اگر ناجا در خط مقدم تأمین امنیت مرزها، شهرها و مبارزه با اشرار ضد انقلاب و مخلان نظم و امنیت جامعه موفق می‌باشد خود را مدیون زحمات و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و دلاورمردان دوران دفاع مقدس می‌داند.

سخنگوی ناجا با اشاره به نقش مردم در تأمین امنیت از دوران دفاع مقدس تا امروز گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمنده ای که می‌جنگید خیالش از بابت پشت جبهه آسوده بود؛ چون از یک طرف اتحاد و انسجام خوبی در تمام ارکان کشور اعم از دولت و مردم وجود داشت و به رغم اینکه به واسط وقوع انقلاب اسلامی و محاصره اقتصادی و نظامی شدید، شرایط اقتصادی برای گذران زندگی سخت بود اما همدلی و روحیه تعاون و دستگیری از نیازمندان و جنگ زده‌ها و آسیب دیدگان از حمله صدام به ایران، در بین یکایک ایرانیان موج می‌زد و مردم همچون ید واحد و به مصداق حدیث شریف «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ»، با هرچه که در توان داشتند و از حداقل‌های زندگی خود برای یاری رساندن و پشتیبانی از رزمندگان، دریغ نمی‌کردند.

سردار نوریان گفت: ایمان به وعده‌های الهی، بصیرت و دشمن شناسی، ولایتمداری، حمایت از محرومان و ستمدیدگان و فرهنگ ایثار و مقاومت از خصلت‌ها و ویژگی‌های ماندگار ملت فداکار و انقلابی ایران عزیزمان در طول چهاردهه گذشته بوده و قطعاً نظام و جامعه‌ای که از چنین ویژگی‌ها و سرمایه‌های معنوی برخوردار هست از هیچ جنگ، بحران و حادثه‌ای هراس نخواهد داشت و از هر تهدید و تحریمی به عنوان فرصتی برای رشد، بالندگی و خودکفایی بهره خواهد گرفت.

در زمان جنگ و بحران اقتصادی هرکس هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس که زیر ساخت‌های کشور عمدتاً آسیب دیده بود و دنیا ما را محاصره اقتصادی کرده بود برای تأمین و پشتیبانی از جبهه‌ها، مردم به میدان آمده و نگذاشتند رزمندگان و فرزندانشان در میدان‌های نبرد با مشکلات تدارکاتی مواجه شده و دغدغه خدمات پشتیبانی را داشته باشند، هرکس هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت و با تمام داشته‌هایش رزمندگان اسلام را پشتیبانی می‌نمود.

معاون اجتماعی ناجا گفت: گوشه‌هایی از صحنه‌های از خود گذشتگی و فداکاری مردم ما در پشتیبانی از جبهه در تاریخ به ثبت رسیده است و این بود که حضرت امام (ره) در وصیت نامه خود این مردم را بهترین امت بیان و صراحتاً می‌فرمایند «من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله صلی الله علیه وآله و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی صلوات الله و سلامه علیهما می‌باشند. آن‌ها معصوم را دیدند و تنها گذاشتند.» ولی امت زمان امام خمینی (ره) با لبیک به فرمان آن حضرت و اطاعت از فرامینش حدود ۳ هزار روز با حضور در صحنه‌های نبرد و یا در پشت جبهه‌ها با تمام وجود ایثارگری کردند تا دشمنان را به زانو در آوردند، حتی برای لحظه‌ای در حمایت از جبهه‌ها و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بعثی دچار تزلزل و تردید نشدند.

بیشتر بخوانید: انجام ۱۰۰ هزار عمل جراحی پیچیده در دفاع مقدس

سردار نوریان خاطرنشان کرد: در طول دوران جنگ صحنه‌های به یاد ماندنی و فراموش نشدنی از حضور زنان و دخترانمان در مساجد، پایگاه‌های بسیج، حسینیه‌ها، محلات و… برای تهیه و تدارک اقلام مصرفی موردنیاز رزمندگان را داشتیم و یا حضور تعداد کثیری از افراد متخصص در مشاغل مختلف از پرستاری و پزشکی گرفته تا راننده کامیون، مکانیک، برق کار، تراشکار، بنا و غیره که برای حضور در جبهه‌ها و پشتیبانی از رزمندگان سر از پا نمی‌شناختند؛ بسیاری از این عزیزان هم به فیض شهادت نائل آمدند.

مردم در کرونا و سیل هم مانند دوران دفاع مقدس پای کار بودند

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس هم در حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی، همین مردم و نسل‌های بعد از دوران جنگ تحمیلی، حماسه آفریدند در زمان وقوع سیل و زلزله و یا یوم الله‌هایی چون ۲۲ بهمن، ۹ دی، روز قدس و.. با شور و شعور در صحنه حاضر شدند و با همدلی و همیاری بازوان یکدیگر گردیدند.

سخنگوی ناجا در پایان گفت: در شرایط شیوع بیماری کرونا نیز با لبیک به توصیه مولا و مقتدای خود امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در طرح بزرگ مواسات و همدلی مومنانه چنان حماسه‌ای آفریدند که دنیا شگفت زده شد و برخلاف کشورهای دیگر که تصویر زیادی از هجوم و غارت فروشگاه‌ها و مراکز خرید و اماکن دولتی را داشتیم مردم ما به فکر یاری رساندن به هموطنان خود با انواع نذرها و کمک‌ها بودند لذا ملت ما همیشه در آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و در جوانمردی و همیاری پیش قراول بوده و هرچه در توان داشته‌اند را به میدان آورده‌اند؛ باید قدردان این مردم بود، بر دست و پایشان بوسه زد و تکریمشان کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین دفاع مقدس ویروس کرونا ایران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار نوریان عراق صدام نیروهای انتظامی دوران دفاع مقدس شهرها و مبارزه تأمین امنیت انقلاب اسلامی معاون اجتماعی سردار نوریان سخنگوی ناجا امنیت شهرها ضد انقلاب جبهه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، همایش بزرگ تبینی با عنوان"همپای طوفان" در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این مراسم به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی، سردار زاهدی، عروج همرزم شهیدان و فرمانده دلاور دفاع مقدس حاج محمد کیانی(جمعه علی) و سالروز تأسیس سپاه، شکست آمریکا در واقعه طبس و شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق، با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید

.سردار غلامرضا سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی، اظهار کرد: ما شاهد ۴۵ سال کارنامه درخشان و بی وقفه و خالی از تزلزل و سستی از این جانباز رشید اسلام (حاج محمد کیانی) هستیم.

وی، افزود: در زمانی که انقلاب دوران تثبیت خود را طی می کرد و گروهکهای مخالف ووابسته به خارج مشغول فعالیت بودند، این مبارز و مجاهد حضور گسترده ای برای مقابله با این عناصر داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضفین خاطرنشان کرد: حاج جمعه علی(محمد) کیانی خیل عظیمی از رزمندگان را که در جنگ هشت ساله در جبهه حضور یافتند، تربیت کرد و بی وقفه در میدان نبرد حضور داشت و ایشان ۲ بار گردان خودشان را از هورالعظیم عبور دادند و ۲ هفته در مقابل دشمن ایستادگی کردند وبا عبور از اروند به مدت ۱۰ شبانه روز در مقابل بیش از ۳۰ حمله دشمن ایستادگی کرد.

وی، خاطرنشان کرد: در عملیات کربلای ۴ به کمک رزمندگان این عملیات شتافت و در کربلای ۵ خودشان را به مقر لشگر زرهی ۱۰ عراق که بسیار مجهز بود رساند و با آنها به پیکار و مقابله پرداخت.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در خطوط پدافندی که مسئولین آن با حاج محمد کیانی بود، هیچ وقت شکست نخوردیم و همیشه در مقابل دشمن ایستادگی می کرد و به پیروزی می رسید.

یادگار دوران دفاع مقدس افزود: تربیت کادر برای دفاع مقدس یکی از شاخص ترین ویژگی های حاج محمد کیانی بود که ایشان دراین زمینه کارنامه درخشانی داشتند.

وی، آموزش نظامی به رزمندگان، را ازدیگر خدمات حاج محمد کیانی برشمرد و گفت: گردان تحت مسئولیت ایشان همیشه گردان خط شکن بود و سخت ترین مأموریت ها را قبول و به پایان می رساندند.

سردار سلیمانی، همراهی رزمندگان اصفهان و چهارمحال و بختیاری با هم در دوران دفاع مقدس را یادآوری کرد و افزود: یکی از افرادی که برای تشکیل تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام و استقلال آن از استان اصفهان نقش بسیار بسزایی داشت، حاج محمد کیانی بود.

وی، تصریح کرد: حاج محمد کیانی با اتمام جنگ، مجاهدتهایش بیشتر شد و با حضور در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور و همچنین حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بعنوان یک خادم بسیار بزرگ در استان چهارمحال و بختیاری بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بنیانگذاری مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها در محله میرآباد شهرکرد، راه اندازی پایگاه بسیج و موکب های اربعین حسینی و بحث روایت گری در مناطق عملیاتی کشور را از دیگر خدمات این جانباز سرافراز دفاع مقدس برشمرد.

سردار سلیمانی گفت: ایشان هیچ وقت از ولایت فاصله نگرفت و سرباز ولایت مدار و فرمانده فداکار و شهید زنده بود که در سومین هفته شهادت حاج علی (محمدرضا) زاهدی به فرمانده خودش پیوست که راه روشن ایشان پررهرو باد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به بحث غزه، اظهار کرد: مردم غزه با الگوگیری از شهیدان حجازی، زاهدی و ...، این مجاهدت ها را انجام می دهند.

وی، افزود: حاج محمد کیانی از جمله افرادی بود که در لشگر قمربنی هاشم علیه السلام به تربیت رزمندگان لبنانی پرداختند.

سردار سلیمانی، گفت: در بحث غزه و فلسطین تاکنون ۶۵ قتل عام گسترده در سرزمین های اشغالی ثبت شده است که این رفتار وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را نشان می دهد.

وی، آدمکشی و اشغالگری را ثبت شده در کارنامه رژیم صهیونیستی دانست و افزود: مردم فلسطین همواره در میدان بودند؛ اما کسی از آنها حمایت نمی کرد؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی یک موج جدیدی در جبهه های مقاومت و سرزمین های اشغالی بوجود آمد و قدرت و تعالی پیدا کردند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت بعنوان یک قدرت مجهز در مقابل اشغالگران مطرح شده است و از یمن تا لبنان و سوریه و عراق و ... آمادگی دارند در مقابل استکبار جهانی به صحنه بیایند.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است که در طول ۴۵ سال، ملت بزرگ ایران به آن قدرت الهی دست پیدا کرده اند که از یک برنامه ریزی دقیق تاکتیکی و راهبردی و تحول آفرین و آینده ساز برخوردار باشیم ـ

وی، تأکید کرد: آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد و مسیر جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.
این مقام مسئول، طوفان الاقصی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی خواند و گفت: بسیاری از ساکنان سرزمین های اشغالی با عملیات طوفان الاقصی در حال خارج شدن از این سرزمین های اشغالی هستند و عملیات وعده صادق این روند را در مرحله جدیدی قرار داد.

سردار سلیمانی افزود: دوست ودشمن اذعان کردند که اسرائیل شکست خورده و نمی تواند به موقعیت قبلی خود برگردد و نتوانستند با غوغای رسانه ای دستاوردهای عظیم این عملیات را کوچک نشان دهند.

وی گفت: همه اذعان دارند پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده ای نه چندان دور مشخص خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حضرت آقا در دیدار با فرماندهان نظامی فرمودند وعده های خدا نزدیک است و باور داشته باشید و ان شاءالله این وعده ها تحقق می یابد.

وی با تقدیر از برگزاری جلسات جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری، این گونه جلسات را بسیار عالی و مفید و راهگشا دانست و گفت: ان شاءالله مجموعه سپاه و بسیج بعنوان خادمان مردم در صحنه حاضر خواهند بود و به کمک و یاری مردم خواهند پرداخت.

گفتی است؛ قرائت قرآن، اجرای سرود، مداحی، شعرخوانی و رونمایی از تصویر نقاشی شده از چهره فرمانده دلاور و جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد کیانی از دیگر برنامه های این همایش تبیین در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمت الله علیه) شهرکرد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898516

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد