Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعتی پیش عراق از پذیرش یک هزار و ۵۰۰ زائر از هر کشور برای حضور در پیاده‌روی اربعین خبر داد که دبیر ستاد مرکزی اربعین، گفت: حتی اگر عراق هم زائر بپذیرد، ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه اعزام نخواهد داد.

به گزارش قدس آنلاین، امسال با توجه به شیوع کرونا و زیرساخت‌های عراق، مسؤولان این کشور از پذیرش زائر خارجی در ایام اربعین عذرخواهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود ساعتی پیش احمد ملا طلال، سخنگوی دولت عراق از پذیرش یک هزار و ۵۰۰ زائر از هر کشور خبر داد و مقرر شد در صورت درخواست کشورها، از هر کشور یک هزار و ۵۰۰ زائر به حماسه پیاده‌روی اربعین امسال حضور یابد.

در همین رابطه، احمد محمدی‌فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه ما تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی از سوی دولت عراق برای پذیرش زائر نداشتیم، گفت: تا این لحظه دعوتنامه و اطلاعیه رسمی در این باره به ایران ارسال نشده است. همچنین سفیر عراق نیز تأکید کرده است که هیچ زائری امکان اعزام به عراق ندارد.

وی با بیان اینکه در صورت پذیرش زائر از سوی طرف عراقی با توجه به وضعیت کرونا در دو کشور امکان اعزام زائر به عراق نیست، افزود: حتی اگر عراق هم زائر بپذیرد، ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه اعزام نخواهد داد و همان طوری که اعلام کرده است، هرگونه تجمع و راهپیمایی و حتی حرکت به سوی مرزها ممنوع است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

محمد امین یاقوت مدیر حج وز یارت خوزستان گفت: با شروع پرواز‌های حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او می گوید: زائران حج عمره استان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج وز یارت خوزستان ادامه داد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی