Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان تاکستان بعدازظهر چهارشنبه به ریاست طاهری فرماندار و با حضور دکتر ستوده سرپرست شبکه بهداشت و درمان، رحمانی رئیس اداره صمت، طاهرخانی معاون شهردار و سایر اعضای ستاد در فرمانداری تاکستان تشکیل شد.

طاهری فرماندار تاکستان در این جلسه با بیان اینکه طبق آمارهای شبکه بهداشت و درمان در مورد بیماری کرونا، وضعیت شهرستان حاد است اظهار کرد: ادارات شهرستان و بانک‌ها توسط فرمانداری، اداره صمت و شبکه بهداشت به‌صورت سرزده مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و اداره‌ای که اصول بهداشتی در آن رعایت نشود با مدیر اداره برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آموزش و تبلیغات نقش تأثیرگذاری در کنترل بیماری کرونا دارد لذا باید با آموزش و تبلیغات زیاد حساسیت‌ها به این بیماری افزایش یابد تا مردم نسبت به این ویروس بی‌تفاوت نباشند زیرا در صورت بی‌تفاوتی مردم شاهد افزایش آمار مبتلایان خواهیم بود.

رئیس ستاد کرونا شهرستان ادامه داد: در دو هفته اخیر ابتلای تعداد ۷۷ نفر در شهر تاکستان و ۱۳۲ نفر در سطح شهرستان نشان از حساسیت بالای این بیماری است که شهر تاکستان و ضیاءآباد بیشترین آمار مبتلایان را در دو هفته اخیر داشته است و لازم است مسئولین ذی‌ربط برای کنترل آن اهتمام ویژه داشته باشند.

طاهری بابیان اینکه مرکز مسائل فرهنگی مدرسه است اظهار داشت: با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس هرچند محدود، پروتکل‌های بهداشتی باید توسط آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس مدیریت شود و شبکه بهداشت و درمان نیز برای اجرای دقیق پروتکل‌ها نظارت‌های لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان در حال حاضر اصلاً خوب نیست اعلام کرد: برای کنترل وضعیت فعلی باید تمام تلاش‌ها در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط تمامی ادارات، صنوف و هر فعالیتی که با مردم ارتباط دارد به کار گرفته شود و نظارت‌ها برای اجرای این پروتکل‌ها توسط اداره صمت و اصناف پیگیری شود.

کد خبر 5037347

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا طاهری تاکستان ویروس کرونا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهر و موم شد.
دکتر سید مهدی حسینی افزود: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط و به منظور صیانت از سلامت مردم، متخلفان این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان