Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از ستاد حقوق بشر، «علی باقری کنی» روز چهارشنبه در بازدید از مرکز "ای بی" دولت‌های غربی که مانع تامین داروی کودکان معصوم می‌شود، حرمله‌های زمانه خواند و افزود: دولت‌های اروپایی مدعی حقوق بشر حتی به مقررات و قواعد جنگی هم پایبند نیستند زیرا در زمان جنگ هم سازو کارهای درمانی مصون از تعرض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این دولت‌ها که نمی‌گذارند کودکان مظلوم به دارو دسترسی پیدا کنند، به جلادان، قصابان و تروریست‌ها امکانات و پناه می‌دهند و با پروگری تمام مدعی دفاع ازحقوق بشر می‌شوند.

دبیر ستاد حقوق بشر اضافه کرد: در جنگ اقتصادی آن‌ها، حتی کودکان از تیغ تیز تحریم مصون نیستند؛ این دولت‌های غربی، فرزندان خَلف هیتلر هستند که امروز بر مَسند حاکمیت نشسته‌اند و با پرویی و گستاخی تمام در عین حالی که به قلب بشریت خنجر فرو می‌کنند، مدعی حقوق بشر هم می‌شوند.

وی افزود: دولت‌های غربی بدانند که ملت‌های مستقل و آزاده به ویژه ملت ایران هیچ‌گاه از آنها نخواهند گذشت.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد استقبال می‌کنیم تا صدای مظلومیت این‌کودکان بی‌زبان را به گوش همه انسان‌های آزاده جهان برسانیم.

معاون امور بین‌الملل تاکید کرد: دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند که ندا و صدای مظلومانه این کودکان بی‌پناه و معصوم را در مراجع حقوقی داخلی و بین‌المللی به گونه‌ای به مسند قضاوت برساند که ایجاد بازدارندگی کند.

وی تلاش‌های مجموعه خانه کودکان "ای بی" را کاری الهی خواند و گفت: یکی از کار ویژه‌های ما در ستاد حقوق بشر، ترویج، تشویق و تکثیر چنین حرکت‌هایی است که نهال نوع‌دوستی را در جامعه بسط می‌دهد.

برچسب‌ها کودکان کار قوه قضاییه انجمن حمایت از حقوق کودکان حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کودکان کار قوه قضاییه انجمن حمایت از حقوق کودکان حقوق بشر کودکان کار قوه قضاییه انجمن حمایت از حقوق کودکان حقوق بشر اخبار کنکور ستاد حقوق بشر دولت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود

پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها»، از تولیدات مرکز پویانمایی صبا، به همت اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها» به کارگردانی حسین صفارزادگان با تکنیک کات اوت و برای گروه سنی خردسال تولید شده است.

سی‌ام‌اس فعالیت خود را از سال ۱۹۵۹ آغاز کرده است. موسسان آن دکتر جاگدیش گاندی و دکتر بهارتی گاندی با الهام از آموزه‌های مهاتما گاندی این بنیاد را ایجاد کردند تا با شعار «درود بر جهان»، شوق و امید در دل کودکان تقویت شود.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس نیز در تلاش است از طریق طیف کاملی از فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه، پویانمایی‌های بلند، پویانمایی‌های کوتاه و مستند که با هدف سرگرمی از سرتاسر جهان تهیه شده‌اند، محتوای مناسبی را به نمایش بگذارد که معرف ارزش‌های اخلاقی و دیدگاه جهانی باشند.

این جشنواره از ۱۵ الی ۲۱ آوریل (۲۷ فروردین ـ ۲ اردیبهشت) در شهر لاکناو هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • واکنش مجامع بین‌المللی به اقدامات رژیم اسرائیل درخور نیست
  • اعلام آمادگی مرکز وکلا برای پیگیری حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اقدام ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود نه «انتقام»
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت دریافت پروانه کسب جدید اصناف
  • مقاوم‌ سازی ۳۲۳ ساختمان پرخطر / ۱۳۷ بیمارستان ناایمن در پایتخت