Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شامگاه چهارشنبه در دیدار نمایندگان استان ایلام با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، مطالبات مردم استان ایلام در حوزه جاده ای و زیرساخت های حمل و نقل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایندگان استان در این دیدار ضمن اشاره به محرومیت استان از راه آهن و زیرساخت مناسب جاده ای، نداشتن یک کیلومتر آزادراه، مناسب نبودن وضعیت جاده های ورودی استان از سمت استان های همجوار، حجم بالای تصادفات و تلفات جاده ای،  خواستار پیگیری و تسریع در اجرای طرح های زیرساختی و جاده ای استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای عملیات راه آهن کرمانشاه به ایلام، اتمام عملیات جاده حمیل به ایلام، بهسازی و تسطح مسیر حمیل تا سرابله، فاز دوم تونل آزادی، اتمام جاده چشمه چاهی به سیروان، کنارگذر ایوان و ایجاد کمربندی ورودی ایلام از ابتدای هفت چشمه به صالح آباد از مهمترین طرح مورد اشاره علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بود.

بهزاد علیزاده دیگر نماینده استان نیز با اشاره به عدم استفاده کافی استان از ظرفیت های مسیر عتبات عالیات، خواستار تسریع در اجرای طرح راه آهن اندیمشک - دهلران به مهران شد.

آغاز عملیات اجرایی آزادراه نجف - پل زال به چیلات، چهارخطه کردن جاده مهران به دهلران و اندیمشک، احداث زیرگذر تقاطع کنارگذر شهر دهلران به سمت روستای فرخ آباد از دیگر موارد مهمی بود که علیزاده اجرای آنها را مورد تاکید قرار داد.

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل نیز ضمن قدردانی از همگرایی و جدیت نمایندگان استان در پیگیری طرح های زیرساختی، شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن بخش زیادی از استان را مهمترین مشکل حوزه زیرساختی دانست که منجر به افزایش هزینه ها و کندی عملیات راهسازی می شود.

خادمی اتصال حمیل به کرمانشاه را موجب کاهش ۵۰ کیلومتری مسافت ایلام تا کرمانشاه عنوان کرد که در مراحل پایانی است، همچنین فاز دوم تونل آزادی به پیمانکار واگذار شده و آماده شروع کار است، چهارخطه شدن جاده دهلران اندیمشک در مرحله مناقصه است و بزودی با مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون وزیر راه از تامین اعتبار و تکمیل جاده ایلام به مهران و اتمام طرح مطالعاتی راه آهن اندیمشک به دهلران و در خصوص پیگیری برای شروع عملیات این طرح و همچنین آزادراه نجف، پل زال به چیلات قول مساعد داد.

دستور فوری جهت تامین اعتبار و اتمام جاده چشمه چاهی و اجرایی شدن زیرگذر دهلران به فرخ آباد از دیگر اقدامات خادمی در راستای مطالبات مردم استان ایلام بود.

در خصوص سایر طرح ها ضمن بررسی دقیق و گفت و گوی تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی استان، قول مساعد داده شد که اقدامات لازم انجام گیرد.

همچنین در پایان مقرر شد بزودی نشستی با حضور نمایندگان استان، مدیرکل راه و شهرسازی و معاون وزیر جهت تسریع فوری در طرح های زیرساختی استان برگزار شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس شورای اسلامی ایلام افتتاح طرح دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس شورای اسلامی ایلام افتتاح طرح دهلران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس شورای اسلامی ایلام افتتاح طرح دهلران اخبار کنکور طرح های زیرساختی نمایندگان استان راه و شهرسازی معاون وزیر راه آهن جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام

سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفر‌های برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران