Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک کارمند سفارت آمریکا در کی‌یف پس از آن‌که مورد ضرب و شتم قرار گرفت جان سپرد.

این خبر را پلیس اوکراین اعلام کرد.

پلیس اعلام کرد که یک زن که ضربه‌ای به سرش خورده بود در نزدیکی خط راه‌آهن ایستگاه شوچنکو پیدا شد. پلیس کی‌یف همچنین اعلام کرد که این زن از کارمندان سفرات آمریکا بوده و در بیمارستان جان سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه تصریح کرد: «این زن که بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد و در آنجا جان خود را از دست داد. کارت هویت او به‌عنوان کارمند سفارت آمریکا در میان متعلقاتش پیدا شده است.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت:اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، علیرضا محمدی اظهار داشت:در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر گردید.

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

او ادامه داد:به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز گردید که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌گردد.

وی خاطرنشان ساخت:بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر دو مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

او در پایان اظهار داشت: به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • آمریکا ممکن است مستشاران نظامی اضافی به سفارتش در کی‌یف بفرستد
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد