Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایرنا ، اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در نظر دارد به استناد قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور و مجوزهای وزیر امور اقتصادی و دارایی اموال غیرمنقول مازاد خود را از طریق سامانه الکترونیکی دولت (ستاد) بر مبنای قیمت پایه مزایده با وضعیت موجود و به صورت نقد به فروش برساند.

متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی مربوطه و مطالعه ضوابط و مقررات مربوط از ساعت ۱۲ روز ۱۵ مهرماه تا ساعت ۱۴ روز ۲۹ مهرماه پیشنهاد قیمت خود را همراه با اوراق تکمیل شده مزایده حداکثر تا مهلت مقرر از طریق سامانه ستاد ثبت و بارگذاری کنند که زمان بازگشایی پیشنهادات روز ۳۰ مهرماه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌توانند سوالات خود را در زمینه اموال مورد مزایده با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۲۳۴۰۵۰ واحد حقوقی اداره‌کل میراث‌فرهنگی اردبیل مطرح کنند.

برچسب‌ها میراث فرهنگی اردبیل بنای تاریخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی اردبیل بنای تاریخی میراث فرهنگی اردبیل بنای تاریخی اخبار کنکور میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری املاک مازاد وزارت کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم میثاق جامعه کارگری با بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: این وزارتخانه املاک مازاد خود را برای خانه دار شدن و تأمین مسکن کارگران تغییر کاربری خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران