Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز به نرخ ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، داد و ستد شد.

سکه منتظر ورود اونس به کانال ۱۹۰۰ است | واکنش احتمالی بازار ارز به جنگ اول ترامپ و بایدن

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه، ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر بد برای بازار سکه؛ پرواز سکه با موتورهای خاموش

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

هر اونس طلای جهانی نیز ۱۸۹۸ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین دلار در بازار آزاد ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان و یورو ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات ۸ هزار و ۱۰۰ تومان خرید و فروش شد.

امکان سقوط نرخ دلار به زیر ۲۰ هزار تومان وجود دارد؟ کد خبر 553644 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی سکه قیمت دلار آمريكا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌گویی یک نماینده درباره قیمت دلار

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، علی رضایی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار بودیم که این افزایش قیمت عمدتاً ناشی از جهش قیمت اونس جهانی بود، هرچند نرخ دلار هم ناشی از عملیات «وعده صادق» ایران و تحولات در منطقه با نوساناتی همراه شد که بر قیمت طلا تأثیر مستقیم دارد.

وی افزود: در حدود ۷ ماه گذشته یعنی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی حدود ۳۰درصد افزایش پیدا کرد که مستقیما بر بازار طلا و سکه ما نیز تأثیر گذاشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: آمارها نشان می‌دهد به‌نسبت چند سال اخیر بازار ارز و طلا در سال ۱۴۰۲ شرایط نسبتا باثباتی را طی کرد و شرایط به‌لحاظ متغیرهای بنیادین رو به بهبود است؛ اما تلاطم روزهای اخیر ریشه در عوامل اقتصادی و داخلی نداشت بلکه متأثر از افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی و همچنین اتفاقات سیاسی و تنش‌های منطقه بود.

رضایی با اشاره به حمله موفق و جسورانه ایران در پاسخ به رژیم کودک‌کش اسرائیل، گفت: با اینکه احساس و تلقی عموم مردم و تحلیل فعالان اقتصادی بر جهش نرخ ارز در صورت پاسخ متقابل ایران به رژیم صهیونیستی بود اما نرخ ارز جهش زیادی را تجربه نکرد و بعد از افزایش قیمت هیجانی و کاذب در ساعات اولیه، دوباره روند نزولی آن آغاز شد و در زمان حاضر حدود ۶۵هزار تومان است.

این نماینده ملت در پایان تأکید کرد: تنش‌های سیاسی و فضای آماده‌باش جنگی در هر کجای دنیا باعث ایجاد نگرانی‌های اقتصادی و نوساناتی می‌شود که البته پایدار نیست و با فروکش کردن التهابات و برقراری آرامش، به روال عادی بازمی‌گردد، بنابراین باتوجه به اینکه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی جرات حمله متقابل به کشورمان را ندارد، احتمال کاهش نرخ در بازار آزاد در روزهای آینده بسیار زیاد است.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار | جدول قیمت ها
  • پیش‌گویی یک نماینده درباره قیمت دلار
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | کاهش جزئی دلار
  • قیمت طلا به ۲۳۹۱ دلار رسید
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱ ارديبهشت
  • شروع طلایی بازار‌ها
  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟