Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی، عصر چهارشنبه در نشست اعضای کمیسیون ماده پنج شورای‌عالی شهرسازی و معماری استان، با بیان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته فنی، اجرای اصول و قوانین معماری و شهرسازی است افزود: رعایت اصول و قوانین کمیته فنی ساخت و سازها را محکمتر و اصولی تر کرده و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اهمیت مشاهدات و بررسی‌های عینی از طرح‌های درخواستی گفت: مشاور باید همه طرح‌ها را از نزدیک ببیند تا بتواند نظر دقیق و کارشناسی شده‌ای در مورد آن‌ها ارائه کند. 

استاندار همدان ادامه داد: قرار نیست مردم به‌خاطر سهل‌انگاری‌ها و رعایت نکردن اصول توسط مسوولان، شاهد موانع و دچار مشکل‌های زیاد شوند.

تغییر کاربری از مسکونی به تجاری، سطح اشتغال و تعداد طبقات، ایجاد گذر برای رفع آب‌های سطحی، تغییر کاربری از باغ ها و کشاورزی به تجاری و مسکونی و همچنین ابقای مصوبات کمیسیون‌های ماده پنج از جمله درخواست‌ها و موضوعات در شهرهای همدان، ملایر و نهاوند بودند که مورد بحث و بررسی این کمیسیون قرار گرفت و با برخی از این موارد که با موازین اصولی و قانونی سازگار نبودند مخالفت شد. 

با توجه به وسعت و جمعیت شهر همدان، سرانه جمعیتی این شهر در هر هکتار ۹۳ نفر و سرانه این شاخص در کشور نیز ۵۴ نفر در هکتار است، که سال گذشته همدان در فهرست کلان‌شهرها قرار گرفت.

برچسب‌ها همدان ملایر نهاوند استانداری همدان سید سعید شاهرخی معماری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ملایر نهاوند استانداری همدان سید سعید شاهرخی معماری همدان ملایر نهاوند استانداری همدان سید سعید شاهرخی معماری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان

 مسلم مویدی در حاشیه تخریب اراضی غیرمجاز این شهرستان اظهار کرد: ۲۱۲مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع وقمع بنا‌های احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
 فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • ضرورت تدبیر برای تغییر اقلیم و خشکسالی در بهار و کبودراهنگ
  • شناسایی ۷.۵ هکتار تغییر کاربری اراضی همدان توسط ماهواره خیام