Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته خبرگزاری رویترز، پلوسی در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «سلامت انتخابات ما باید حفظ شود. چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه [پیروز شود]، نتیجه این انتخابات باید مورد احترام قرار بگیرد.» 

آمریکا در حالی به هفته‌های پایانی رقابت‌های انتخاباتی نزدیک می‌شود که بارها صحت انتخابات پیش‌رو از سوی رئیس‌جمهور آمریکا زیر سوال رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترامپ در جدیدترین اظهارنظر در مناظره دیشب خود با رقیب دموکراتش گفت: «من از طرفدارانم می‌خواهم به مراکز رأی‌دهی بروند و اوضاع را به دقت تحت نظر بگیرند. این اتفاقی است که باید بیفتد. همان‌طور که می‌دانید امروز مشکل بزرگی پیش آمد و در فیلادلفیا، ناظران رأی برای نظارت رفته بودند، ولی به آنها اجازه داده نشده بود. می‌دانید چرا؟ چون در فیلادلفیا اتفاقات بدی رخ می‌دهد.»

ترامپ در ادامه گفت: «اگر انتخابات منصفانه باشد، من ۱۰۰ درصد همکاری خواهم کرد. ولی اگر ببینم که ده‌ها هزار رأی دارند دستکاری می‌شوند نمی‌توانم این را بپذیرم. همین سه روز پیش رأی‌هایی داخل سطل کاغذهای باطله پیدا کرده‌اند که روی همه آنها ترامپ نوشته شده بود. فکر می‌کنید این خوب است؟»

ترامپ پیش از آن هم در پاسخ به سئوالی درباره تحویل مسالمت‌آمیز قدرت به رقیبش در صورت باخت در انتخابات گفت: «باید ببینیم چه پیش می‌آید... صندوق‌های رأی فاجعه و خارج از کنترل هستند! صادقانه بگویم، انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم [ریاست‌جمهوری من را] خواهیم داشت».

311311

کد خبر 1438360

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ نانسي پلوسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد