Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی صدیقی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرایی راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان  ضمن بیان اینکه تلاش ما برای بهره‌برداری از این واحد و استفاده از حداکثر ظرفیت استان به منظور فعالیت مستمر و با قدرت این واحد است، تاکید کرد: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سمنان اولین استانی بود که تفاهم‌نامه این مهم با امضا وزیر منعقد و مراحل اجرایی آغاز شد، افزود: پُر رنگ بودن مرز‌های سازمانی، یکی از مولفه‌هایی است که همکاری و هماهنگی را کمرنگ کرده و باید با هماهنگی و وفاق جمعی و با کمرنگ کردن مرز‌های سازمانی در جهت نهایی شدن مراحل اجرایی و بهره برداری از این واحد گام برداریم.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس پارک فاوای این وزارتخانه، گفت: بازدید از مکان انتخابی امروز انجام و برداشت اولیه انجام و طراحی به منظور تجهیز این واحد در دستور کار قرار می‌گیرد و آمادگی فضای فیزیکی آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه روند ایجاد پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا همان پارک اقتصاد دیجیتال همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان آغاز شد، گفت: بهره‌مندی جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از این فرصت، هدف راه اندازی این واحد است.

حسن سعدالدین بیان کرد: با درخواست استاندار سمنان روند این پروژه در استان آغاز شد و سپس با حضور هیئت ویژه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از چندین مکان برای استقرار این واحد بازدید به عمل آمد و نهایتاً طی توافق صورت گرفته با فنی و حرفه‌ای استان، مکان واحد مشخص شد.

او با بیان اینکه اقدامات اولیه به منظور دسترسی به امکانات آب، برق و گاز در حال انجام بوده و محوطه سازی نیز صورت گرفته است، تاکید کرد: با پیگیری مدیرکل وقت فنی و حرفه‌ای استان، این تفاهم‌نامه به صورت سه جانبه و با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امضا شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک اقتصاد دیجیتال فناوری اطلاعات ارتباطات و فناوری اطلاعات پارک اقتصاد دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) با بیان این که اقتصاد جهان در نقطه عطفی است و واقعیت‌های گذشته با عدم قطعیت‌های جدید جایگزین شده‌اند، افزود که برخی موارد با قاطعیت ثابت باقی خواهند ماند.

لاگارد خاطرنشان کرد که ارائه ایده‌های جدید برای رشد اقتصاد در آینده بسیار مهم است، با این حال، برای اینکه این ایده‌ها کارایی داشته باشند، جامعه باید شرایطی را ایجاد کند که در آن، این ایده‌ها در اقتصاد ما را گسترش یابند و شکوفا شوند.

رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید کرد: برای ایجاد این شرایط، اروپا باید گلوگاه‌های کلیدی در انتقال، انتشار و جاه‌طلبی را بشکند.

وی افزود: این مورد کار آسانی نخواهد بود و اتحادیه اروپا نمی‌تواند وارد چنین مسابقه‌ای با ایالات متحده شود، زیرا «بازی حاصل صفر است».

کد خبر 6086419 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود