Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دومین کشتی از سه نفتکش ایرانی حامل سوخت عازم ونزوئلا، امروز، وارد آب های این کشور شد.

بر اساس آمارهای موسسه رهیابی کشتی های ریفینیتو ایکون، نفتکش «فورچون» در ساعت 1:45 صبح به وقت محلی (5:45 به وقت گرینویچ) از مسیری که نفتکش «فارست» طی کرده بود، به منطقه اقتصادی ونزوئلا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتکش «فارست» روز دوشنبه در بندر الپالیتو، محموله سوخت خود را تخلیه کرد.

بر اساس این آمار، «فاکسون»، سومین نفتکش این ناوگان کوچک، در اواخر این هفته به ونزوئلا می رسد و تحویل 820 هزار بشکه بنزین و سوخت های دیگر ایران به شرکت ملی نفت و گاز طبیعی ونزوئلا (PDVSA) را تکمیل می کند.

این کشتی ها تاکنون اقیانوس اطلس را بدون هیچ مزاحمتی طی کردند.

 به گفته منابع آگاه و برنامه بارگیری شرکت دولتی PDVSA، انتظار می رود یک نفتکش غول پیکر ایرانی (VLCC) نیز این هفته بندر خوزه ونزوئلا را با 1.9 میلیون بشکه نفت سنگین این کشور برای شرکت ملی نفت ایران ترک کند.

تعمیق همکاری اقتصادی کشورهایی که از سوی آمریکا تحت تحریم قرار گرفته‌اند علاوه بر گشودن فضای اقتصادی جدیدی پیش روی این کشورها، اعمال تحریم‌ها را نیز به صورت جدی با چالش مواجه می‌کند و به همین دلیل آمریکا نسبت به این همکاری‌ها واکنش‌های تندی نشان داده است.

پیش از این بعضی رسانه‌های خارجی از مبادله سوخت ایران با طلای ونزوئلا خبر داده بودند.

ایران در ماه می و ژوئن نخستین گروه نفتکش خود را برای صادرات بنزین به ونزوئلا ارسال کرد. این سومین بار است که ایران طی ماه‌های گذشته بنزین به ونزوئلا ارسال می‌کند. دفعه قبل بنزین ایران توسط 4 نفتکش یونانی در حال انتقال به ونزوئلا بود که توسط آمریکا ضبط شد.

البته ایران اعلام کرد که این محموله ها را فروخته و پول آنها را تحویل گرفته است.

این محموله های توقیف شده هم هنوز اجازه ورود به بنادر امریکا و تخلیه ندارند زیرا مالکان اماراتی و عمانی 4 محموله سوخت منتسب به ایران که ماه گذشته توسط مقامات آمریکایی مصادره شد، با شکایت به دادگاه نسبت به کنترل این محموله‌ها ادعای حق کردند.

بنا بر درخواست این شرکت ها از دادگاه، « شرکت های مدعی مبین، عمان فیول و سوهار فیول در این قراردادها سهم مالی دارند و مالکیت و کنترل این محموله ها حق بدیهی آنهاست.»

پربیننده ترین اولین کارت زرد مجلس یازدهم به وزیر نفت رئیس جدید شورای حکام آژانس انرژی اتمی مشخص شد محموله جدید بنزین ایران وارد ونزوئلا شد ادغام نفتی چند میلیارد دلاری دیگری در راه است این مردم، آب به نرخ روز می‌خورند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ونزوئلا بنزین کشتی نفت ونزوئلا نفتکش ایرانی محموله سوخت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت محموله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟

منصور رشیدی به محرومیت سیدحسین حسینی واکنش نشان داده است.

طرفداری | منصور رشیدی صحبت های جنجالی را درباره محرومیت سیدحسین حسینی انجام داده است.

گفتگوی منصور رشیدی با خبر آنلاین رو می خوانید:

رقابت نفسگیری در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، نظر شما در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می‌بینیم دو تیم فقط با اختلاف یک امتیاز در رده بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه 70،80 کم بیاورد و 2 گل بخورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می شود. تیم ها باید هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی برای کسب نتیجه در بالاترین حد ممکن باشند.

بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب با تراکتور و سپاهان است، نتیجه این دو بازی تا چه حد می تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظرتان در مورد محرومیت سیدحسین حسینی چیست؟

اخبار را خواندم آخر با چه قانونی به خاطر یک دختر 13،14 ساله هوادار فوتبال باید محروم شوید؟ چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت و جریمه نشد؟ حتی در فیلم ها چیزهای بدتری می بینیم چرا باید یک فوتبالیست را از بازی کردن به خاطر چنین اتفاقی محروم کرد. نمی دانم اسمش را چه چیزی بگذارم، فاجعه است. 300 میلیون برای یک اتفاق. بیش از این هم نمی‌شود حرف زد.

پس از کش و قوس های فراوان استقلال و پرسپولیس هم واگذار شدند.

بله من خودم هم بازنشسته شرکت نفت هستم می دانم که این شرکت ها از صندوق هایی که دارند تیم را خریداری کرده‌اند. امیدوارم که مشکلات هر دو تیم برطرف شود اما از نظر من مشکلات بیشتر از این حرف هاست. هر سال یک اتفاق و مشکل جدید در فوتبال ایران رخ می دهد و مشکلات جدیدی اضافه می‌شود که این تیم ها روز خوش نمی‌بینند. شابعاتی وجود دارد که هم بانک ها و هم شرکتی که مالکیت دو تیم را بر عهده گرفته‌اند ضرر ده هستند که این خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاد دان ها در این مورد نظر دهند که این واگذاری سرانجام خوبی خواهد داشت یا خیر.

استقلال ابتدای فصل با موبایل استقلال قرارداد امضا کرد که پس از جنجال های شرکت مشابه شاهد پاک شدنش از روی پیراهن استقلال هستیم.

وقتی شرکتی مشابه آن از مردم کلاهبرداری کرده طبیعی بود که این اتفاق رخ دهد، چرا باید از شرکت هایی که باعث بدبختی مردم شده اند در فوتبال حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر هم به تیم داده آش دهان سوزی نبوده و در فوتبال این پول ها به چشم نمی‌آیند. در نهایت در فوتبال جایی برای تبلیغ این شرکت ها نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟