Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر اسماعیل جلیلی

به استناد بند (ت) و تبصره (3) بند (ت) ماده (16) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب 10 بهمن 1395 مجلس شورای اسلامی و مصوبه مورخ دوم مهر 1399 هیات امنای صندوق توسعه ملی، با عنایت به تجربیات و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت 5 سال به عنوان «عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با همکاری سایر اعضای محترم در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط تصویب شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ریالی تصویب نهایی تخصیص ۱ درصد منابع صندوق توسعه ملی برای حمایت از بورس اختصاص 1286 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به صندوق بیمه بیکاری تامین اجتماعی رئیس هیئت‌ عامل صندوق توسعه ملی در بین متهمان ارزی پرونده هفت تپه؟! قدردانیِ واعظی از رهبر انقلاب بابت اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی دولت سهمی از صندوق توسعه ملی به شهرداری تهران اختصاص دهد قدردانی رئیس جمهور از موافقت رهبر معظم انقلاب با برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی/ دستور رییس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ‌منابع مالی که 3 سال متوالی از صندوق توسعه ملی به ‎صداوسیما رفت، کجا هزینه شده؟ بدهی نفتی دولت به صندوق توسعه ملی در بودجه سال آینده چقدر است؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسن روحانی صندوق توسعه ملی اسماعیل جلیلی جلیلی عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی شد جلیلی عضو صندوق توسعه ملی شد جلیلی عضو هیات صندوق توسعه ملی شد سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی صندوق توسعه ملی صندوق توسعه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت محمدباقر قالیباف افزود: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی تصریح کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

گفتنی است، این جلسه صبح دیروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی