Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:43:40 GMT

سعید آقایی و رویای تکرار گلزنی برابر پاختاکور

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۸۷۷

سعید آقایی و رویای تکرار گلزنی برابر پاختاکور

سعید آقایی مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که در سال 2016 توانست دروازه پاختاکور را باز کند، بار دیگر امیدوار است که در مقابل نماینده ازبکستان بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای پایتخت در حالی به مصاف پاختاکور می‌روند که بازیکنان این تیم تجربه زیادی از تقابل با تیم های ازبکستانی و به خصوص پاختاکور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شکست شاگردان برانکو ایوانکوویچ تا دیدار بازیکنانی چون سعید آقایی با این تیم قدرتمند که البته با خاطرات خوب نیز همراه بوده است.

 

آقایی در سال 2016 زمانی که پیراهن تراکتور را برتن داشت، در دیدار با این تیم موفق به گلزنی شد. در دقیقه 83 آن مسابقه آقایی که پست خود را رها کرده بود، وارد محوطه جریمه شد و ارسال از سمت راست را با ضربه بغل پای دقیق همراه کرد تا دروازه تیم ازبک برای دومین بار فرو بریزد و صعود تراکتور هم قطعی شود.

 

سعید که حالا در تیم پرسپولیس جا افتاده و با اقبال هواداران نیز مواجه شده، تلاش می‌کند تا در دیدار دوباره با پاختاکور بازهم بتواند این نقش را ایفا کند و به برتری پرسپولیس یاری برساند، هرچند که شاید انتظار گلزنی از او نیست و این موضوع بیشتر به یک رویا شباهت دارد.

پرسپولیس تهران سعید آقایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سعید آقایی سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت

اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد