Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@22:41:50 GMT

بعد از سعادتمند، حالا نوبت رفتن خلیل زاده است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۸۹۰

بعد از سعادتمند، حالا نوبت رفتن خلیل زاده است

گروهی از هواداران استقلال در تماس با رسانه طرفداری ضمن قدردانی از اعضای خیات مدیره استقلال بابت شنیدن صدای اعتراض آن ها و عزل احمد سعادتمند، از رئیس هیات مدیره خواستند حالا که برای هوادار ارزش قائل است خودش هم از باشگاه برود چرا که هواداران استقلال او را کمتر از سعادتمند در ناکامی های اخیر باشگاه مقصر نمی دانند

احمد سعادتمند شروع خوبی در استقلال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با صحبت هایش هواداران استقلال را بسیار امیدوار کرد اما هیچوقت از مرحله صحبت جلوتر نرفت تا هیچ جای دفاعی برای خود باقی نگذارد. هیات مدیره تصمیم به عزل احمد سعادتمند گرفت و حالا هواداران استقلال نگران سرنوشت باشگاه هستند. 

به گزارش طرفداری، هیات مدیره باشگاه استقلال امروز حکم به برکناری احمد سعادتمند داد. گفتار و وعده های احمد سعادتمند در دوران مدیریتش، بسیار بیشتر از عمل او بود. کسب درآمد از فروش باکس هواداری استقلال، پفک آبی و فروش کاشی به خانواده های استقلالی (در روزی که برای برنامه نشست سرزده به باشگاه استقلال رفتیم، احمد سعادتمند ایده ای داد که هیچوقت آن را در فضای رسانه ای مطرح نکرد. او گفت تصمیم دارد به خانواده های استقلالی کاشی بفروشد، به شکلی که خانواده ها مبلغی به باشگاه استقلال پرداخت کنند و در عوض باشگاه تصویر آن ها را روی کاشی چاپ کند و این کاشی ها در محل کمپ های تمرینی استقلال نصب شوند) نشان می داد که احمد سعادتمند تا چه اندازه رویایی فکر می کند. این ایده های رویایی هیچ زمانی اجرایی نشد.

در روزهای پایانی هم ماجراهای سعادتمند با گزینه های مربی گری اش جنجال ساز شد. احمد سعادتمند مدعی توافق با استراماچونی و الکس نوری شد اما در کمال تعجب هر دوی این مربیان ادعای مدیرعامل حالا سابق باشگاه را رد کردند. او برای استفاده از احساس هوادار نام استراماچونی را مطرح کرد و با استفاده از نام استراماچونی باعث جدایی فرهاد مجیدی شد. موضوع عجیب دیگر روزهای پایانی مدیریت او عکس با بازیکنان استقلال و ادعای تمدید قرارداد آن ها بود، حال مشخص شده که برخی بازیکنان قرارداد مشروط و برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا امضا کرده بودند و احتمال جدایی تعدادی از بازیکنان استقلال وجود دارد. همانطور که گفتیم سعادتمند با این عملکرد هیچ جای دفاعی باقی نگذاشته است.

البته که نباید از دایره انصاف خارج شد و فراموش کرد سعادتمند در چه زمانی و چه شرایطی باشگاه استقلال را تحویل گرفت. مدیرعامل عزل شده باشگاه تیمی بدهکار و تقریبا ورشکسته با حواشی و مشکلات بی شمار را تحویل گرفت. متاسفانه او نه تنها موفق به کاهش مشکلات نشد بلکه مشکلات باشگاه در دوران او بیشتر و بیشتر شد.

هواداران استقلال، بازنده اصلی درگیری مدیر و سرمربی

زمانی که احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شد، فرهاد مجیدی واکنش مثبتی به این اتفاق نشان داد. سرمربی سابق استقلال گفت باشگاه مدیر می خواهد و وزارت کارمند به باشگاه می آورد. همین صحبت فرهاد مجیدی باعث شد تا سعادتمند از کینه به دل بگیرد. استقلال شانس زیادی برای فتح جام حذفی و کسب یک موفقیت بزرگ در فصلی جنجالی داشت اما سعادتمند همان برهه نشان داد که خواهان تغییر در کادر فنی استقلال است. سفر به ایتالیا دلخوری شدید مجیدی را در پی داشت. اختلافات بالا گرفت و فرهاد مجیدی استعفا داد. او راضی به حضور روی نیمکت استقلال تا پایان جام حذفی شد اما حواشی کار خود را کرده بود و استقلال با شکست مقابل تراکتور یک ناکامی بزرگ دیگر را تجربه کرد.

این بین بازنده اصلی هواداران استقلال هستند. آن هایی که بعد از انحلال تیم والیبال بانک سرمایه، مدیرت باشگاه استقلال را به احمد سعادتمند دادند، این هنر را دارند که بعد از ناکامی در استقلال اداره ورزش یک استان را به او بدهند. فرهاد مجیدی نیز به زودی روی نیمکت سرمربی گری یک تیم خواهد نشست و بیکار نمی ماند. بازنده هواداران استقلال بودند که به خاطر درگیری مدیرعامل و سرمربی باشگاه جام حذفی را از دست دادند.

سعادتمند تنها نیست

همانطور که سعادتمند در باشگاه تنها نبود، موقع رفتن هم نباید تنها برود. هواداران استقلال می گویند اسماعیل خلیل زاده هم باید از کناره گیری کند. هواداران استقلال دلایل زیادی برای این مطالبه خود دارند. آن ها می گویند در زمان مدیریت امیرحسین فتحی، خلیل زاده به عنوان ریاست هیات مدیره حضور داشت و حداقل او باید کاری می کرد تا دستمزد استراماچونی به موقع پرداخت شود تا این مربی قراردادش را یک طرفه فسخ نکند.

بعد از رفتن استراماچونی نیز در حالی که عده ای در تلاش بودند تا این مربی را به ایران برگردانند، خلیل زاده با فرهاد مجیدی توافق کرد. همچنین او در نامه به استراماچونی، ضرب العجل 24 ساعته برای مرد ایتالیایی تعیین کرد. توافق با فرهاد مجیدی و همزمان اولتیماتوم به استراماچونی، این مربی را به شدت عصبانی کرد. استراماچونی زیر میز مذاکره زد و گفت اصلا مذاکره ای در کار نبوده است!

در دعوای اخیر احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی هم، اسماعیل خلیل زاده به عنوان مافوق سعادتمند در هیات مدیره و به وسیله رابطه نزدیکش با فرهاد مجیدی می توانست نقش میانجی را ایفا کند. خلیل زاده به عنوان ریاست هیات مدیره این اختیار را داشت که به مدیر و مربی باشگاه دستور دهد تا سر یک میز بنشینند و مشکلات را حل کنند. هواداران استقلال به خلیل زاده معترض هستند چرا زمانی که به میانجیگری او نیاز بوده، خود پشت یک طرف دعوا رفته و به ختم غائله کمکی نکرده است.

کناره گیری خلیل زاده، مطالبه هواداران استقلال

گروهی از هواداران استقلال در تماس با طرفداری گفتند بسیار خوب است که هیات مدیره نگران خدشه دار شدن حیثیت و اعتبار باشگاه است و در همین راستا احمد سعادتمند را عزل کرده، اما در تکمیل این کار خوب باید ریاست هیات مدیره هم از سمت خود کناره گیری کند تا باشگاه متحمل ضربه های بعدی نشود و کسانی روی کار بیایند که حداقل سه بار متوالی ناکام نبوده اند.

فضای هواداری اصلا به نفع اسماعیل خلیل زاده نیست و نکته عجیب ماجرا اینکه برخی هواداران استقلال که از احمد سعادتمند دل خوشی ندارند، چون معتقدند سعادتمند از خلیل زاده بهتر است از مدیر عزل شده باشگاه دفاع می کنند!

هواداران استقلال می گویند اگر خلیل زاده واقعا ارزشی برای هوادار قائل است و برای حیثیت و اعتبار باشگاه سعادتمند را عزل کرده، بهتر است خودش هم کناره گیری کند.

همچنین بخوانید:

احمد سعادتمند برکنار شد

بیانیه هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد برکناری احمد سعادتمند: با در نظر گرفتن مصالح باشگاه و لزوم اقدام سریع برای جلوگیری از وارد آمدن ضربات بیشتر بر پیکره باشگاه، آقای احمد سعادتمند را از سمت مدیریت عامل باشگاه استقلال عزل شد

انتشار سه نامه عجیب به استراماچونی و مارک ویلموتس در طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران استقلال باشگاه استقلال احمد سعادتمند خلیل زاده فرهاد مجیدی هیات مدیره کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟

فرهاد مجیدی اواخر پاییز سال ۱۳۹۰ هنگامی که ستاره بی، چون و چرای استقلال محسوب می‌شد، ترجیح داد از این تیم جدا شده و راهی الغرافه قطر شود. اتفاقی که هنوز هم هواداران استقلال از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کنند و مدعی‌اند اگر مجیدی در استقلال می‌ماند، این تیم قهرمان لیگ یازدهم می‌شد، اما فرهاد هم دلایل خاص خودش را داشت و ترجیح داد دوباره لژیونر شود.

مجیدی به الغرافه قطر پیوست و فروردین سال ۹۱ به واسطه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به تهران آمد تا به مصاف پرسپولیس برود. در مورد آن مسابقه و اتفاقاتی که داخل ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، خودتان کاملا در جریان هستید ولی نکته این‌جاست که کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی روز ۲۹ فروردین سال ۹۱ برای ملاقات با دوستان قطری خودش به اردوی الغرافه رفت و اتفاقا با استقبال گرم فرهاد مجیدی هم مواجه گردید.

ستاره استقلالیِ آن روز‌های فوتبال ما به کریم باقری با لبخند می‌گفت: آقا کریم شما چرا بازنشسته نمی‌شی؟!

ملاقات مجیدی و کریم باقری بازتاب بسیار زیادی در آن مقطع پیدا کرد و حتی رسانه‌های قطری هم در موردش نوشتند. اتفاقا در سالیان بعد مجیدی و کریم باقری بار‌ها یکدیگر را در جریان دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تحت عنوان مربیان دو تیم ملاقات کردند.

منبع: خبر ورزشی

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!