Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر برای دومین بار در ۲ ماه اخیر به کرونا مبتلا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، روح‌الله متفکر‌آزاد نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی که 2 ماه پیش به کرونا مبتلا شد و در قرنطینه خانگی بود، دوباره به کرونا مبتلا شد و نتایج آزمایش PCR و سرولوژی وی، عصر امروز مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در دو روز اخیر علائم جدید از قبیل تب و سرفه را مشاهده کرده بود، پس از جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس، با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، تست کرونا داد و امروز با توجه به این علایم در جلسه علنی امروز مجلس حضور نیافت که در نهایت عصر امروز نتیجه تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

بر اساس این آزمایش، پزشکان قرنطینه خانگی را تجویز کرده‌اند و باید تا اتمام دوره درمان در قرنطینه بماند تا پس از دو هفته دوباره تست کرونا بدهد.

انتهای پیام/111/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ویروس کرونا آذربایجان شرقی ویروس کرونا کرونا مبتلا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟

صبح امروز صدای انفجار در آسمان اصفهان شنیده شد که بنابر اعلام امیر سرتیپ دوم میهن پرست، مقام ارشد نظامی ارتش، شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای وجود نداشته است.

در این میان، جماران نوشت که کارشناس شبکه خبر در برنامه صدا و سیما گفته است: ریزپرنده ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است.

دیگر خبرها

  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟
  • فیلمی از وضعیت امروز شهر تبریز پس از برخی اخبار در مورد حادثه امنیتی
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز