Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:58:28 GMT

ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۹۶۰

ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری است

استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل های کرونایی گفت: ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و اهمیت اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی و گزارش های نظارتی مبنی بر کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و کارکنان ادارات دولتی حسب تاکید رئیس جمهور و مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا رعایت نکات ذیل ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: ضمن تأکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل های مذکور مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد.
 
استاندار تهران سپس عنوان کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای کلیه کارکنان و ارباب رجوع الزامی بوده و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند اکیدا خودداری می‌شود.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محسنی بندپی تاکید کرد: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان از جمله ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب شده و لازم است مدیران بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به اعمال پیش بینی شده‌ اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران ماسك کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری