Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:50:19 GMT

تجلیل از نیرو‌های مرز دار ارتش، سپاه

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۰۱۰

تجلیل از نیرو‌های مرز دار ارتش، سپاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : رزمندگان دلاور ما در این شرایط سخت و دشوار جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و از مرز‌های کشور پاسداری می‌کنند تا ما با آسایش و خیال راحت زندگی کنیم.

او گفت : مردم عزیز ایران همیشه و در همه حال قدردان این از خودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌ها بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: در این ارتفاعات صعب العبور، اقدامات نادر و کم سابقه‌ای در حوزه راه سازی صورت گرفته است که از توان امکانات معمول اداره راه خارج است و عملاً این مسیر‌ها با شکافتن سنگ‌ها باز شده است.

او افزود: برخی از این پاسگاه‌ها در ایام زلزله آسیب دیدند که خوشبختانه همگی به شکل مناسبی ترمیم شده‌اند.

بازوند گفت: ایجاد امنیت در مرز‌ها و فراهم کردن زیرساخت ها، عمران و آبادانی را برای منطقه به ارمغان آورده و به رفاه مردم کمک کرده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه رزمندگان مقاومت رزمندگان اسلام رزمندگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش در زاهدان گفت: ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم، حراس دشمن و حافظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است و برای همین ارزش کار بالا و بسیار مورد توجه است.
امام جمعه زاهدان افزود: به واسطه نقش مهمی که ارتش ایفا می‌کند دشمن همواره و از همان دوران آغازین انقلاب در صدد وارد کردن ضربه به این نیروی مؤمن و مقتدر است.
وی ادامه داد: ارتشیان از همان روز‌های آغازین انقلاب راه خود را از رژیم شاهنشاهی جدا کرده، پای کار انقلاب آمدند و به مردم پیوستند.
آیت‌الله محامی تصریح کرد: جایگاه حساس ارتش سبب طمع دشمنان شده تا به هر نحوی به دنبال آسیب زدن به این نیروی مقتدر باشند به گونه‌ای که در گذشته انحلال ارتش را دنبال می‌کردند و حالا ممکن است به دنبال نفوذ باشند یا در فضای رسانه‌ای به دنبال این باشند تا با شبهه پراکنی ایمان ارتشیان را تضعیف کنند و در انگیزه و اراده نیرو‌ها خلل ایجاد کنند.
وی گفت: ارتش قوی و مقتدری داشته‌ایم که در کنار سایر نیرو‌های نظامی روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده و نکته مهم این است که قدرت روزافزون نیرو‌های نظامی و ارتش تنها در پیشرفت امکانات و تجهیزات نیست بلکه مهمتر از امکانات و تجهیزات نیروی انسانی است و ما در ارتش مقتدر فرماندهان و نیرو‌هایی داشته و داریم که با اراده پولادین، عزم استوار و ایمان قوی پای کار دفاع از کشور و انقلاب هستند و شهید سپهبد صیاد شیرازی تنها یک نمونه از این افراد دل داده به نظام اسلامی بود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: چنین افرادی در بدنه ارتش کم نبودند و نقطه امتیاز و دست برتر ما همین نیرو‌های انسانی مؤمن، متعهد و وفادار هستند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ارتش ما باید همواره در حال تربیت چنین نیرو‌هایی باشد.
 آیت‌الله محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار در استان را سخت می‌کند و باید توجه داشت که فعالیت سخت از انسان‌های سست برنمی آید و باید نیرو‌هایی با عزم پولادین تربیت شوند تا پای کار باشند.

همچنین در این دیدار امیر عادل حیدری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸زرهی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم اسلام، انقلاب و میهن اسلامی کرده است و در همه مقاطع از جمله دشمنی‌های اخیر، با بصیرت انقلابی و اقتدار ماموریت‌های اصلی خود که حراست و پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است پیگیری کرده است.
وی ادامه داد:هر جا که نیاز به حضور و پشتیبانی از ملت عزیز در دشواری‌ها و رخداد‌های طبیعی بوده، ارتش در خط مقدم و به موقع به یاری مردم آمده و نشان داده که ارتشی تک بعدی و نیروی نظامی صرف نیست و با تمام وجود در خدمت مردم بوده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم رشت از سپاه پاسداران در پی عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • قدردانی آیت الله نریمانی از حرکت افتخار آفرین سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح
  • رژیم صهیونیستی در صورت اصرار بر اقدامات تجاوزکارانه با مجازاتی سخت‌تر مواجه می‌شود
  • پاسخ ایران به تعدی دشمنانش پشیمان‌کننده است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح در اوج اقتدار و آمادگی است