Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، امید کوثری، درباره انتشار مطلبی در فضای مجازی به نقل از مقامات کشور عراق در خصوص فراهم شدن امکان حضور ۱۵۰۰ نفر زائر از هر کشور خارجی در عتبات عالیات جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: تا این لحظه هیچ اطلاعیه و دعوتنامه رسمی‌ از سویی دولت عراق درباره فراهم شدن امکان حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوستان ما در وزارت خارجه نیز اعلام کرده‌اند که تاکنون در این خصوص به طور رسمی دعوتنامه از کشور عراق دریافت نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه با سفیر محترم عراق داشتیم نیز ایشان به صراحت تصریح کردند که امکان اعزام هیچ زائری از کشورهای خارجی به عراق وجود ندارد.

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ تغییری در باره برنامه های کشور عراق برای پذیرش زائر از سایر کشورها اعلام نشده است گفت چنانچه چنین تغییری اعمال شود با توجه به شیوع ویروس کرونا مراتب را به اطلاع ستاد ملی کرونا می رسانیم و جهت تعیین تکلیف در این خصوص از آن ستاد استعلام می‌کنیم.

کوثری درباره آمادگی ستاد مرکزی اربعین برای اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی در عراق اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون تصمیم بر این بوده که اعزامی به عراق انجام نشود برای تقویت طرح‌های جایگزین مراسم اربعین حسینی در عراق طرح هایی برنامه ریزی کردیم.  با این حال در صورت اعمال هر تغییری در برگزاری مراسم اربعین پس از اعمال نظر ستاد ملی کرونا آمادگی برای اجرای تصمیمات بعدی وجود دارد.

پربیننده ترین اتفاق عجیب در کنکور ۹۹ اخذ مجوز برای تبدیل وضعیت ۷۳هزار نفر از فرهنگیان آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۸) نیم صفحه اول روزنامه‌های امروز +عکس برنامه معلمان تلویزیونی در روز ۸مهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عراق وزارت امور خارجه ویروس اربعین حسینی زائران اربعین عتبات عالیات ویروس کرونا کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مراسم اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز که با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، معاونان استاندار و فرمانداران و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: از رویداد بزرگی مانند سالروز عملیات بازی دراز" می‌توانیم شرایط بهتری را برای استان کرمانشاه رقم بزنیم و باید از این فرصت برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین تبیین مجاهدت‌های مردم شجاع ایران و استان کرمانشاه در برابر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی استفاده شود.

وی با تاکید بر انجام مناسب وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در گرامیداشت برنامه سالروز حماسه بازی دراز افزود: با توجه به فرصت چند روزه برای برگزاری مراسم سالگرد این حماسه بزرگ، دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند با نهایت کوشش در جهت برگزاری مطلوب این رویداد مهم تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه میزبانی و برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز را اقدامی مهم و مؤثر برای جذب بیشتر زائر در ایام اربعین به استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: در این مراسم ضمن گرامیداشت برنامه‌های ویژه می‌توانیم که یک مقدمه و فرصت بیشتری را برای جذب زائر اربعین با عنوان جملاتی مانند «اربعین منتظر شما هستیم و …» ایجاد کنیم.

صحرایی با اشاره به پیش بینی حضور حدود ۳۵ هزار نفر در مراسم گرامیداشت بازی دراز گفت: باید در این مراسم به شناساندن بیشتر فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان کمک کنیم و زمینه‌ای هم برای به عرصه رساندن توانمندی‌ها و صنایع دستی مردم شهرستان‌های اطراف این مراسم فراهم شود و این کار مستلزم ارائه جذابیت‌های ابتکاری است.

کد خبر 6079320

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا