Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:32:19 GMT

جوانی سر پسر همسایه را با کلنگ شکافت!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۱۶۰

به دنبال درگیری دو همسایه در مشهد، جوانی با تیغه کلنگ سر پسر همسایه را شکافت و او را به قتل رساند.

به گزارش خراسان، این حادثه وحشتناک ظهر روز گذشته در خیابان تورج مشهد زمانی رخ داد که زنی میان سال خودروی خارجی خود را کمی بالاتر از منزل مسکونی خودش پارک کرد. این موضوع منجر به اعتراض همسایه روبه رویی شد چرا که همسایه مدعی بود پارک خودرو در کنار دیوار مقابل منزلش برای او ایجاد مزاحمت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال فرزندان دو همسایه نیز وارد این مشاجره لفظی شدند و حتی برای خاتمه دادن به ماجرا با پلیس تماس گرفتند اما در این میان ادعای یکی از افراد طرف مقابل که خطاب به پسر زن مذکور گفت: «مادرت را کتک زدیم!» آتش نزاعی هولناک را شعله ور کرد.

گزارش خراسان حاکی است، ناگهان پسر 18 ساله همسایه با کلنگ دنبال جوان 30 ساله (پسر زن راننده) دوید و او را داخل کوچه بن بست گیر انداخت. او یک لحظه کلنگ را بالا برد و تیغه آن را بر سر جوان 30 ساله که محمد نام داشت کوبید و او را به قتل رساند.

با گزارش این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد با حضور قاضی کاظم میرزایی در محل وقوع جنایت تحقیقات گسترده ای برای دستگیری متهم به قتل 18 ساله آغاز شد اما او به مکان نامعلومی گریخته بود.

تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات خاص قاضی میرزایی در این باره ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی انتخابات آمریکا صباح احمد جابر الصباح روز جهانی ناشنوایان جوان پسر همسایه کلنگ علیرضا رزم حسینی انتخابات آمریکا صباح احمد جابر الصباح روز جهانی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این تصمیم بخشی از تحقیقی است که اوایل ماه جاری میلادی توسط الکساندر دی مورائس قاضی دادگاه عالی درباره ایلان ماسک( مدیر ارشد اجرایی ایکس) آغاز شد زیرا میلیاردر آمریکایی اعلام کرده بود حساب های کاربری که به دستور قاضی مسدود شده اند را دوباره فعال خواهد کرد.

مورائس اکنون مهلتی ۵ روزه برای ادای توضیحات درباره این اقدام ایکس تعیین کرده است. این درحالی است که ماسک دستور قاضی برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری را غیر قانونی خوانده بود.

طبق گزارش پلیس فدرال برزیل حساب های کاربری روی ایکس که دادگاه محلی دستور مسدودسازی آنها را داده بود، تا اوایل آوریل سال جاری میلادی همچنان فعال بودند. این امر مغایر بیانیه اولیه شرکت ایکس بود.

این حساب های کاربری همچنان می توانستند فالوئرهای جدید جذب کنند و لینک هایی برای ویدئوهای زنده منتشر کنند. مورائس در رای خود نوشته است: نمایندگان پلتفرم ایکس ملزم هستند درباره عدم پیروی هایلایت شده در گزارش پلیس پاسخگو باشند.

کد خبر 6086152

دیگر خبرها

  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • قتل نو عروس ۱۸ ساله با ۲۰ ضربه چاقو
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...