Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@15:26:01 GMT

ظریف: پرونده ترور سردار سلیمانی بسته نشده است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۱۹۸

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان-محمد جواد ظریف، در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان، به سوالاتی درباره نقش ایران در حمله سایبری به آمریکا و تلافی‌جویی ایران برای ترور سردار سلیمانی پاسخ داد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: پیام ویدیویی ظریف پیرامون رفتارهای متناقض آمریکا برای برگشت به برجام

 

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدجواد ظریف سردار سلیمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی گفت: امدادگران هلال احمر از ۲۷ فروردین ماه و همزمان با موج جدید بارش‌های شدید در جنوب شرق کشور، تا ۴ اردیبهشت ماه به ۶۵ هزار و ۵۲۳ نفر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان امدادرسانی کردند.

این مقام مسئول افزود: در مجموع یک هزار و ۴۰۰ نیروی هلال احمر در ماموریت امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب شرق کشور مشارکت داشتند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: از زمان وقوع سیل تا به امروز، ۴۶ سورتی پرواز برای کمک رسانی و ۳۴ تُن اقلام امدادی و زیستی بین سیل زدگان توزیع شده است. 

سلیمانی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان افزود: سیل اخیر بیشترین آسیب را به سیستان و بلوچستان و مناطق جنوبی آن وارد کرده و به همین علت جمعیت هلال احمر تا حل مشکلات مناطق سیل زده در کنار مردم حاضر خواهد بود و کمک رسانی‌ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟