Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه به منظور ترویج و تثبیت فرهنگ حمایت از شرکت های دانش بنیان در نظام بانکی، میزبان نشستی با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مدیران عامل بانک ها و مدیران چند شرکت برتر مورد حمایت این صندوق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سورنا ستاری در این نشست در سخنانی ضمن تأکید بر توسعه هرچه بیشتر زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور، لازمه این مهم را حمایت جدی از جوانانی دانست که در حال فعالیت و تلاش در این عرصه هستند.

وی با بیان اینکه، جوانان فعال در عرصه نوآوری در شش– هفت سال گذشته یک اقتصاد را درست کردند، یادآور شد: فروش شرکت ها سال ۱۳۹۸ حدود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است؛ ضمن آنکه در زمان حاضر ۴۱ شرکت در بورس داریم به ارزش تقریبی ۲۵۰ هزار میلیارد که اینها دستاوردهای بزرگی است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در ادامه ضمن  تقدیر از صندوق توسعه ملی کشور، گفت: منابع صندوق نوآوری و شکوفایی از محل صندوق توسعه ملی بوده است و در زمان حاضر نیز خطوط مالی مناسبی را به بانک  ها ابلاغ کرده اند و معاونت علمی نیز بیش از هزار میلیارد تومان از این خطوط را استفاده کرده است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سیستم های جدید سرمایه گذاری خطرپذیر از سوی برخی بانک ها برای کمک به زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، افزود: البته تعدادی دیگر از بانک ها نیز به صورت سنتی در قالب وام و تسهیلات، بخش دانش بنیان کشور را یاری می کنند که نیازمند قدردانی است.

ستاری همچنین ضمن تقدیر از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مدیریت این صندوق برای حمایت از بخش دانش بنیان کشور، در عین حال تسهیلات فعلی صندوق را برای بخش دانش بنیان کشور ناکافی دانست و تأکید کرد: به طور حتم امسال باید فکری برای بودجه صندوق نوآوری شود که این مهم در دولت پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت دانش بنیان محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت دانش بنیان محمود واعظی صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت دانش بنیان محمود واعظی اخبار کنکور صندوق نوآوری و شکوفایی بخش دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند