Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم های پرسولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف هم رفتند که بازی دو تیم به رغم ده نفره شدن پاختاکور بازی با تساوی دو تیم در نیمه اول به پایان رسید. 

در دقیقه ۱۵ این دیدار جلال الدین ماشاریپوف با تکلی خشن مچ پای کمال کامیابی نیا را نشانه گرفت که ادهم مخادمه اردنی وی را ابتدا با کارت زرد جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از لحظاتی کمک داوران ویدیوئی بازی مخادمه را به کنار زمین کشاندند تا با استفاده از سیستم VAR این صحنه را بار دیگر بررسی کند که وی هم پس از بازگشت به زمین تصمیم گرفت به هافبک پاختاکور کارت زرد نشان بدهد.

ماشاریپوف پس از دریافت کارت قرمز با حالت التماس گونه ای روی زمین نشست و به تصمیم داور معترض شد. البته اعتراض کادرفنی و مدیر تیم پاختاکور به داور راه به جایی نبرد.

باید دید پرسپولیس در نیمه دوم موفق به گشودن دروازه پاختاکور و صعود به دور بعد خواهد شد یا تیم ازبکی همچنان مقاومت خواهد کرد. 

کد خبر 553669

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز که در این فصل با فشارهای زیاد و بار سنگینی مواجه بوده است، یکی از عجیب‌ترین آمارهای ممکن برای یک مربی را ثبت کرده است.

او بارها به دلیل اعتراضات فراوان به داور از کنار زمین اخراج شده است و آمار کارت قرمزهای او تا پیش از بازی امشب بارسلونا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به شکلی بود که تعداد کارت قرمزهای او در دوران مربی‌گری و بازی، به یک اندازه رسیده بودند.

امشب او آمارش را ارتقا داد. آنها با پیروزی ۳-۲ در دور رفت، به بازی برگشت آمدند و در ورزشگاه المپیک میزبان پاری سن ژرمن هستند. با اینکه رافینیا بارسا را به برتری رساند، اما اخراج رونالد آرائوخو باعث شد که پاری سن ژرمن با گل‌های عثمان دمبله و ویتینیا به بازی برگردد.

همین وضعیت باعث عصبانی شدید ژاوی هرناندز شد. پس از اینکه داور تصمیمی علیه بارسلونا گرفت، مربی اسپانیایی عصبانی شد و عصبانیتش را با فریادهای بلند و لگد زدن به یکی از اجسام کنار زمین نشان داد. این رفتار او باعث جلب توجه داور شد، او به سمت ژاوی رفت و بلافاصله کارت قرمز را به او نشان داد تا وضعیت بارسلونا بغرنج‌تر از قبل شود.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)