Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:03:25 GMT

رمز گشایی از مرگ دختر ۳ ساله

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۳۶۸

مرگ مرموز دختر سه ساله، نداشتن شناسنامه و اعتیاد پدرش، سه عاملی بود که بازپرس جنایی به ماجرای مرگ این کودک مشکوک شود و دستور تحقیقات در این پرونده را صادر کند.

به گزارش ایران، ظهر دوشنبه 7 مهر، گزارش مرگ دختر سه ساله‌ای از سوی مأموران یکی از کلانتری‌های مرکز تهران به بازپرس کشیک پایتخت اعلام شد. دخترک به علت تب بالا و بی‌حالی به بیمارستان منتقل و تسلیم مرگ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که تست کرونای دختر سه ساله نیز منفی و علت مرگ نامشخص بود.

اما زمانی که مسئولان بیمارستان درخواست شناسنامه کودک را کرده بودند، مادر او مدعی شده بود که شناسنامه‌اش گمشده است. از طرفی پدر کودک نیز به خاطر ترک اعتیاد در کمپ به سر می‌برد. همین موارد باعث شد تا بازپرس مصطفی واحدی به ماجرای مرگ کودک مشکوک شود و دستور تحقیقات بیشتر را صادر کند.

جسد به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ مشخص شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی انتخابات آمریکا صباح احمد جابر الصباح روز جهانی ناشنوایان رمزگشایی مرگ دختر علیرضا رزم حسینی انتخابات آمریکا صباح احمد جابر الصباح روز جهانی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد