Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد که داگلاس کاستا، وینگر برزیلی یوونتوس پیشنهاد باشگاه ولورهمپتون برای پیوستن به این تیم را رد کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید بیانکونری، این مرد ایتالیایی تحولات زیادی را در باشگاه یوونتوس به وجود آورد. پیرلو در ابتدای امر خط قرمز خود را روی بازیکنانی نظیر بلیز متویدی و گونسالو ایگواین گذاشت؛ موضوعی که باعث شد آنها یووه را ترک کرده و راهی اینتر میامی آمریکا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از بازیکنانی که به نظر می رسد آندره‌آ پیرلو علاقه ای به باقی ماندن او در یوونتوس ندارد، وینگر برزیلی یعنی داگلاس کاستا است. او طی فصول اخیر دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و به نظر می‌رسد که به جز پیرلو، خود باشگاه تورینی هم تمایل بسیار زیادی به فروش این بازیکن دارد.

طی روزهای گذشته گزارش ها حاکی از آن بود که باشگاه یوونتوس با ولورهمپتون برای انتقال داگلاس کاستا به این تیم انگلیسی به توافق رسیده است اما حالا و در همین رابطه کوریره دلو اسپرت مدعی شده که وینگر برزیلی این انتقال را رد کرده هیچ قصدی برای حضور در ولورهمپتون ندارد؛ در واقع به نظر می‌رسد که کاستا به حضور در باشگاه بزرگتری نسبت به ولوز فکر می کند‌.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داگلاس کاستا فوتبال یوونتوس نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود

مدافع برزیلی قصد ماندن در چلسی را ندارد.

طرفداری | تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی در تابستان 2024 بازیکن آزاد خواهد بود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی تمدید نمی شود و او در پایان فصل با اتمام قراردادش، از این تیم جدا خواهد شد و در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. تیاگو سیلوا تصمیم خود را گرفته و به زودی این تصمیم را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. تیاگو سیلوا در ژانویه تمام پیشنهادهای خود را رد کرد تا بماند و به چلسی کمک کند. فلومیننزه مدت هاست به تیاگو سیلوا علاقه دارد اما بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته و تمام گزینه های خود را در نظر می گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی