Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در حالی که از دقیقه ۱۵پاختاکور ۱۰ نفره شده بود، در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل مقابل این تیم ازبکی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاختاکوری‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. آن‌ها با قدرت بدنی بالا و زدن ضربه نخست توانستند پرسپولیسی‌ها را عقب برانند و تحت فشار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازبک‌ها در دقایق ابتدایی برنامه مشخصی برای ارسال و حرکت از سمت راست دفاع پرسپولیس به وسیله ماشاریپوف داشته و چندین بار توپ را روی دروازه لک ریختند و حتی اگر با دقت بودند شاید خیلی زود دروازه نماینده ایران باز شده بود.

دقیقه ۱۵ خطای ماشاریپوف روی کمال کامیابی‌نیا باعث شد تا داور اردنی دست به کارت شودو کارت زرد را به بازیکن ازبکستانی نشان دهد اما پس از بازرسی ویدئویی، مخادمه نظرش را تغییر داده و ماشاریپوف را از زمین بازی اخراج کرد.

در ادامه، بازی کمی متعادل شد ولی به نظر می‌رسید پاختاکور قصد عقب‌نشینی ندارد. با این حال در آخرین دقایق نیمه نخست بازی خود را کامل دیکته کرد و حتی آل‌کثیر این فرصت را داشت تا سرخ‌ها را پیش بیندازد اما نتوانست به خوبی ضربه سر بزند تا بازی با تساوی دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی به پایان می‌رسد.

کد خبر 447356

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس پاختاکور ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 6087295

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس