Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@21:14:50 GMT

پیام ترامپ درباره مناظره دیشب با جو بایدن

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۵۶۴

« دونالد ترامپ »، رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر درباره برخی از مسائل مطرح‌شده در مناظره شب گذشته با رقیب انتخاباتی‌اش، « جو بایدن » اظهار نظر کرده است.

ترامپ نوشت: «اگر جو خوب‌آلود رئیس‌جمهور شما بود آدم‌های بسیار بیشتری بر اثر ویروس چینی جانشان را از دست می‌دادند. او حتی تا دو ماه بعدتر که اعتراف کرد حرف من درست بوده، نمی‌خواست من کشورمان را به روی چین آلوده ببندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا او دوست دارد بگوید کشورمان را خیلی سریع تعطیل نکردم.»

جو بایدن در مناظره شب گذشته عملکرد ترامپ در مبارزه با ویروس کرونا را به باد انتقاد گرفت و گفت که او برنامه‌ مدونی برای مبارزه با این ویروس ندارد. نامزد حزب دموکرات همچنین گفت که ترامپ مدت‌ها وجود ویروس را انکار کرد و عملیات پیشگیری از آن را به سرعت آغاز نکرد. 

مناظره دونالد ترامپ و بایدن از ساعت ۲۱ سه‌شنبه  به وقت محلی (برابر با ۰۴:۳۰ بامداد به وقت تهران) در «دانشگاه کیس وسترن رزرو»، در شهر کلیولند ایالت اوهایو برگزار شد.

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در این مناظره به جای ارائه برنامه‌های خود برای حل چالش‌های پیش روی آمریکا به حملات شخصی علیه یکدیگر پرداختند.

«جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات از القابی مانند «دلقک» یا «سگ دست‌اموز پوتین» برای تحقیر ترامپ استفاده کرد و دونالد ترامپ هم به شخصیت جو بایدن حمله کرد.

یک مجری شبکه خبری سی‌ان‌ان بعد از اتمام این مناظره گفت که مردم آمریکا بازنده‌های اصلی مناظره نخست بودند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ جو بایدن جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند