Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته جهانی دریانوردی، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان پایانه دار نمونه بندری برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، مدیرعامل این شرکت درباره این موفقیت گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با انجام حدود ۵۰ درصد عملیات کالاهای کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتورهای صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی قائم مقامی بیان کرد: در دوران سخت تحریم ها این شرکت توانست با ارتقاء روز افزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد، ترمینالهای این شرکت در بندر شهید رجایی را پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال های دیگر از آن خود کند.

وی گفت: این شرکت توانسته است در مدت یک سال گذشته با ارتقا نرم های عملیات و افزایش سطح خدمات دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی ها و نوع جرثقیل ها این ترمینال رکوردهای قابل قبولی از خود بر جای گذارد.

 قائم مقامی اضافه کرد: شرکت بتاء کوشیده با سرمایه گذاری سخت افزاری، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گامهای موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذینفعان بردارد.

در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای آقای راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، خطاب به آقای مهدی قائم مقامی آمده است: " در روز جهانی دریانوردی و به پاس خدمات و تلاش های ارزنده تان در رشد وتوسعه دریایی جمهوری اسلامی ایران با اهدای این لوح، از جنابعالی به عنوان شرکت پایانه دار نمونه تقدیر و تشکر می گردد."

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت بتا پایانه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد

ژانگ یوشیا، نایب رئیس شورای نظامی مرکزی چین گفت که کشورش قاطعانه با تمام تحریکات بی اساس در دریا مقابله خواهد کرد و خواستار حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک خواهد شد.

براساس گزارش آر تی، او در سخنرانی امروز خود در افتتاحیه نوزدهمین سمپوزیوم (همایش دانشگاهی) دریایی غرب اقیانوس آرام در شهر چینگدائو چین افزود: چین همواره بر حل و فصل مناقشات دریایی از طریق رایزنی دوستانه با کشور‌های ذی‌ربط اصرار داشته است، اما اجازه نخواهد داد که حسن نیتش را مورد بهره برداری قرار دهند. پکن تحریف قوانین بین المللی را نیز به رسمیت نخواهد شناخت و طبق قانون در صورت نقض عمدی، قاطعانه با تحریکات ناموجه مقابله خواهد کرد.

این مقام چینی خاطرنشان کرد: اختلافات و اصطکاک‌ها ناگزیر به وجود می‌آیند، اما آنچه مهم است یافتن راه درست برای حل آنهاست. تاریخ همیشه نشان داده است که تحریک عمدی درگیری به منظور تامین منافع شخصی در نهایت منجر به آسیب رساندن به طرفی می‌شود که این کار را انجام می‌دهد.

چین ، آمریکا را به افزایش عمدی تنش در دریای چین جنوبی با عبور کشتی‌های جنگی آمریکایی از آب‌های مورد ادعای پکن متهم می‌کند.

نوزدهمین سمپوزیوم دریایی اقیانوس آرام غربی ۲۲ تا ۲۴ آوریل برگزار می‌شود؛ که طی آن موضوعات امنیت جهانی، صلح و آرامش در دریا، همکاری در زمینه امنیت دریایی و نظم دریایی بر اساس قوانین بین المللی و همچنین حاکمیت جهانی دریایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این سمپوزیوم برای دومین بار از سال ۲۰۱۴ در چین برگزار شد. شرکت کنندگان سپس سندی را تصویب کردند که قوانین جدیدی را برای رفتار در دریا تعیین می‌کرد. اولین سمپوزیوم از این دست در سال ۱۹۸۸ برگزار شد که در حال حاضر ۲۹ کشور از جمله روسیه و ۷ کشور دیگر به عنوان ناظر در آن شرکت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • ‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت تعیین کننده است
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی