Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: با توجه به ضرورت و نیاز به دستگاه سونوگرافی پیشرفته در بیمارستان معرفی و همچنین مرکزیت حوزه درمانی ماهشهر در خصوص ارائه خدمات درمانی تخصصی به شهرستان‌های اطراف، با تلاش و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نماینده شهرستان و فرماندار، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به نقش بسیار مهم بخش‌های پاراکلینیکی در روند تشخیص بیماری، این دستگاه سونوگرافی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زمینه سرعت بخشیدن به روند تشخیص و درمان شهروندان فهیم و ارائه خدمات درمانی بیشتر در تنها بیمارستان دانشگاهی شهرستان بندرماهشهر، خریداری و نصب و راه اندازی شد.

شنبدی بیان داشت: دستگاه جدید از نظر کیفیت و قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از دستگاه‌های برتر است که قابلیت انواع سونوگرافی‌های بارداری و زنان، شکم ودستگاه گوارش، کلیه، مثانه، کبد و سایر اعضاء بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه

احد جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، اظهار کرد: مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهرهای سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تأمین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعاً راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تأمین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیراً ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگردها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند.

کد خبر 6087999

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • جادوی ویرایش تصاویر؛ قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ معرفی شد
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد