Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنلی و منچسترسیتی در دور چهارم لیگ کاپ مقابل هم قرار گرفتند.

برنلی در دور چهارم لیگ کاپ میزبان منچسترسیتی بود که در نهایت تیم مهمان موفق به پیروزی با نتیجه 3-0 و صعود به دور بعد شد.

اطلاعات بازی برنلی و منچسترسیتی تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 9 مهر 1399 (30 سپتامبر 2020) ساعت برگزاری: 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم تورف مور، برنلی تورنمنت: دور چهارم لیگ کاپ انگلیس گلزنان: رحیم استرلینگ 35' و 49'، فران تورس 65' برای منچسترسیتی ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بازی برنلی و منچسترسیتی

 

شرح گل های بازی برنلی و منچسترسیتی

برنلی 0-1 منچسترسیتی؛ رحیم استرلینگ 35': پاس در عمق عالی لاپورته به مندی رسید و این بازیکن با یک پاس عرضی توپ را برای رحیم استرلینگ ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ در میانه محوطه جریمه به استرلینگ رسید و این بازیکن با شوتی سر ضرب و محکم توپ را در کنج دروازه برنلی قرار داد.

برنلی 0-2 منچسترسیتی؛ رحیم استرلینگ 49': اشتباه بازیکنان برنلی در میانه میدان باعث لو رفتن توپ شد. کوین دی بروین توپ را به سمت چپ و برای فران تورس پاس داد. پاس تک ضرب فران تورس در مقابل دروازه به استرلینگ رسید و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

برنلی 0-3 منچسترسیتی؛ فران تورس 65': پاس در عمق خوب بازیکن سیتی به استرلینگ رسید و این بازیکن توپ را به فران تورس که به خوبی به خط حمله اضافه شد، پاس داد و این بازیکن توپ را به خوبی در دروازه برنلی قرار داد.

اتفاق ویژه فران تورس در این بازی نخستین گل و پاس گل خود با پیراهن منپسترسیتی را ثبت کرد. ویدیوی خلاصه بازی برنلی و منچسترسیتی

  به زودی...

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه امارات از چلسی میزبانی خواهد کرد.

دربی لندن بین این تیم‌ها درحالی برگزار می‌شود که هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی دارند. آرسنال که به تازگی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شده، در هفته گذشته مقابل ولورهمپتون برنده شده و در کورس کسب عنوان قهرمانی است.

آرسنال با تفاضل گل بیشتر نسبت به لیورپول پیش از بازی امشب در صدر جدول رده بندی قرار دارد و منچسترسیتی هم با یک بازی و یک امتیاز کمتر بعد از لیورپول در رده سوم قرار دارد.

در طرف مقابل چلسی بعد از شکست در بازی حساس مقابل منچسترسیتی به این رقابت رسیده است. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه 1-0 در نیمه نهایی جام حذفی شکست خورده و شانس کسب این جام را از دست دادند.

چلسی در فاصله 13 امتیازی با تاتنهام رده پنجمی، شانس کمی برای کسب سهمیه‌های اروپایی دارد اما تلاش می‌کند در بازی‌های باقی مانده فصل نتایج بهتری کسب کند.

ترکیب دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

آرسنال: داوید رایا، بن وایت، ویلیام سالیبا، گابریل ماگالائش، تاکه‌هیرو تومیاسو، دکلان رایس، توماس پارتی، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد، کای هاورتز

چلسی: جورجه پتروویچ، آلفی گیلکریست، اکسل دیساسی، بنوا بادیاشیله، مارکو کوکوریا، مویسس کایسدو، انزو فرناندز، کانر گالاگر، نونی مادوئکه، نیکلاس جکسون، میخایلو مودریک

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد