Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بایدن این اظهارات را در شرایطی مطرح کرده که دونالد ترامپ تا به حال چندین بار، از جمله در مناظره انتخاباتی شب گذشته، تأیید نکرده که در صورت باخت در انتخابات از قدرت کنار خواهد رفت.

جو بایدن گرفت: «رئیس‌جمهور [ترامپ]، کناره‌گیری خواهد کرد. مردم آمریکا این را نخواهند پذیرفت. هیچ سازمانی، این اتفاق را نخواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بایدن گفت: «مردم آمریکا تصمیم خواهند گرفت چه کسی رئیس‌جمهور خواهد بود. تمام.»

ترامپ در مناظره شب گذشته در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا از طرفدارانش خواهد خواست نتیجه انتخابات را بپذیرند، گفت: «من از طرفدارانم می‌خواهم به مراکز رأی‌دهی بروند و اوضاع را به دقت تحت نظر بگیرند. این اتفاقی است که باید بیفتد.»

وی اضافه کرد: «همان‌طور که می‌دانید امروز مشکل بزرگی پیش آمدو در فیلادلفیا، ناظران رأی برای نظارت رفته بودند، ولی به آنها اجازه داده نشده بود. می‌دانید چرا؟ چون در فیلادلفیا اتفاقات بدی رخ می‌دهد.»

رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: «اگر انتخابات منصفانه باشد، من ۱۰۰ درصد همکاری خواهم کرد. ولی اگر ببینم که ده‌ها هزار رأی دارند دستکاری می‌شوند نمی‌توانم این را بپذیرم.»

او همچنین گفت: «همین سه روز پیش رأی‌هایی داخل سطل کاغذهای باطله پیدا کرده‌اند که روی همه آنها ترامپ نوشته شده بود. فکر می‌کنید این خوب است؟»

ترامپ بامداد شنبه گذشته هم گفته بود که جز در صورت وقوع تقلب، او بازنده انتخابات ماه نوامبر نخواهد بود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، انتقال قدرت صورت نخواهد گرفت.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن

آفتاب‌‌نیوز :

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • واکنش بایدن به حمله ایران به اسرائیل