Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گزارش برخی از رسانه‌های محلی اقلیم کردستان عراق حاکی از آن است که شامگاه چهارشنبه سه فروند راکت به مجاورت پایگاه نیروهای ائتلاف ادعایی آمریکا علیه داعش در شهر اربیل برخورد کرده است.

این رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که سامانه‌های پدافند هوایی و ضد موشکی پاتریوت این حمله راکتی را دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش این رسانه‌ها، یکی از راکتهای شلیک شده در نزدیکی دفتر مرکزی یک حزب اپوزیسیون و یکی دیگر از راکتها در یک روستای مجاور سقوط کردند.

السومریه نیوز نیز شامگاه چهارشنبه در گزارشی با تأیید خبر اصابت سه فروند راکت به مجاورت پایگاه نظامی آمریکا در اربیل کردستان عراق، از دفع این حمله راکتی توسط سامانه پدافند هوایی پاتریوت خبر داد.

این در حالی است که روز سه شنبه، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق اظهار داشت که شماری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا، به طور رسمی در حال بررسی امکان تعطیلی سفارتخانه‌های خود در بغداد در صورت تداوم حملات راکتی هستند.

پیش از این، روزنامه وال استریت ژورنال نیز گزارش داد که آمریکا به دلیل مکان بالقوه خطرناک سفارتخانه خود در منطقه سبز بغداد، در حال برنامه ریزی برای بستن سفارت خود در عراق ظرف چند ماه آینده است.

کد خبر 5037452

منبع: مهر

کلیدواژه: اربیل اقلیم کردستان عراق ائتلاف ضد داعش ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 لبنان ویروس کرونا عربستان سعودی امارات متحده عربی ترکیه مناقشه قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند

به گزارش جماران؛ روزنامه عبری معاریو با تکیه بر تصاویر ماهواره‌ای، صحت سخنان سخنگوی ارتش را که چند روز پیش ادعا کرده بود ۹۹ درصد این حمله را دفع کرده، زیر سوال برد.

شبکه الجزیره با انتشار گزارشِ معاریو نوشت که تحلیلگران اسرائیلی می‌گویند که پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرده‌اند. 

تصاویر ماهواره‌ای مورد استناد، حداقل یک اصابت در یکی از ساختمان های رآکتور هسته‌ای دیمونا و ۲ اصابت در مجاورت آن را نشان می‌دهد.

تجزیه و تحلیل ویدئوها از پایگاه هوایی نواتیم در نقب نشان‌دهنده ۴ اصابت به این پایگاه است.

معاریو تصاویر ۵ اصابت به پایگاه رامون در صحرای نقب را تایید می‌کند.

اخبار رسیده به دست کیهان حاکی است،  چیزی بالغ بر 46درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کرده اند.

دیگر خبرها

  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد +فیلم
  • لحظه وقوع انفجار در پایگاه کالسو در عراق | تصاویر
  • وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد
  • انفجار در پایگاه مورد استفاده نیروهای حشد الشعبی در عراق + جزئیات
  • اصابت موشک به اصفهان صحت ندارد/ علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز
  • اصابت موشک به اصفهان صحت دارد؟ /علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز
  • معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد