Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا از اتخاذ تدابیری برای برقراری نظم در مناظرات بعدی دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داده است.

به گزارش مشرق، «کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی»، به عنوان سازمان متولی برگزاری مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته آماده استفاده از «ابزارهایی جدید» به منظور حفظ نظم مناظره‌های آتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   به نوشته خبرگزاری فرانسه، این کمیسیون طی بیانیه‌ای گفته بعد از هرج و مرج ی که در مناظره اول میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات‌ها به وجود آمد، ابزارهایی را به منظور برقراری نظم برای صحبت‌های دو نامزد به کار خواهد گرفت.   

در جریان مناظره اول ترامپ و بایدن که بامداد چهارشنبه (سه‌شنبه شب به وقت محلی) در ایالت اوهایو برگزار شد، ترامپ بارها صحبت‌های بایدن را قطع کرد و جملات وی را نا تمام گذاشت.

این در حالی بود که «کریس والاس»، مجری این مناظره انتخاباتی چندین بار از ترامپ خواست وسط حرف‌های بایدن نپرد و به او اجازه دهد صحبت‌هایش را تکمیل کند.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا از سال ۱۹۸۸ وظیفه سازماندهی مناظرات انتخاباتی این کشور را بر عهده داشته است.

بسیاری از رسانه‌های غربی به ویژه رسانه آمریکایی از عملکرد ترامپ در اولین مناظره با بایدن به شدت انتقاد کردند و وی را به ایجاد هرج و مرج و تنش در این مناظره متهم کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جو بایدن مناظره انتخاباتی انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ