Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نامدار صیادی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به واگذاری ۱۱ پروژه ایستگاه پمپاژ آب به بخش خصوصی، گفت: واگذاری این پروژه‌ها بر اساس دستورالعمل واگذاری پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به بخش غیر دولتی به استناد ماده ۲۷ قانون الحاق ۲ بودجه سال ۹۹ کشور انجام می‌شود.

وی، افزود: واگذاری این پروژه‌ها یکی از اولویت‌های بخش کشاورزی است و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی لرستان نسبت به این مسئله مثبت بوده و تمام تلاش خود را برای واگذاری به بخش خصوصی به کار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: در این راستا ۱۱ پروژه به صورت اولویت بندی شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده‌اند و در حال حاضر تعداد هفت پروژه خلاصه اطلاعات آنها در کاربرگ های شماره ۱ تا ۳ تکمیل شده است.

صیادی، ادامه داد: در این راستا سه پروژه ایستگاه پمپاژ «میشاخور» و «زوران چم» در شهرستان چگنی و ایستگاه پمپاژ «چم کبود» خاصی آباد شهرستان رومشکان گزارش تصمیم آنها آماده شده است که نیاز است گزارش تصمیم این سه پروژه ظرف ۷۲ ساعت کاری توسط کمیته منتخب سازمان مطالعه و تأیید شده و سپس به کارگروه واگذاری استان ارجاع داده شود.

وی، گفت با طی این مراحل و تعیین تکلیف پروژه‌ها و انجام مقدمات، فراخوان واگذاری این پروژه‌ها اعلام می‌شود.

کد خبر 5037465

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان ایستگاه پمپاژ آب ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی ایستگاه پمپاژ پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه امروز شاهد رسمی شدن واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هستیم، گفت: پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه نیز به مردم واگذار شده بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نشست واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: امروز آیین‌ واگذاری دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران با تلاش ارکان مختلف برگزار می‌شود. دو دهه است که از تصویب واگذاری این دو باشگاه می‌گذرد و امروز این قطار یه ایستگاه آخر رسید.

وی افزود: امروز واگذاری رسمی این دو باشگاه و انتقال آنها به بخش خصوصی اعلام می‌شود. امیدوار هستیم این واگذاری نقطه عطفی در ذر ورزش ایران باشد. در این مرحله از واگذاری که در یک مزایده شفاف انجام شد، مشتریان با اهلیت برای مالکیت و مدیریت این دو باشگاه اقدام کردند. پس از هشت بار مزایده سازمان خصوصی سازی به عنوان نماینده دولت در تعامل با وزارت ورزش به سرانجام رسید.

پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه به مردم واگذار شد. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد امروز شاهد واگذاری دو باشگاه نبودیم. امروز 85 درصد سهم باشگاه استقلال مربوط به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس است. کنسرسیوم بانکی، متشکل از پنج بانک نیز به همین ترتیب برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کرد.

لازم به ذکر است، باشگاه استقلال به ارزش 2800 میلیارد تومان و پرسپولیس با ارزش 3200 میلیارد تومان به کنسرسیوم سهام‌داران پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیوم پنج بانک غیردولتی واگذار شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر