Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی در جمع مردم و بسیجیان شهر فرخشهر با اشاره به ریشه‌های دینی و فرهنگی فرخشهر، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب فرخشهر باید جایگاهی که در گام اول داشته است را متجلی کند و نباید اجازه دهد انقطاع نسلی صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یادواره شهدا یکی از راهکار‌ها برای جلوگیری از انقطاع نسل‌های بعدی با شهداست، تصریح کرد: دو گام از مسیر تمدن اسلامی با رهبری امام راحل طی شده و اکنون سه گام باقی مانده است، از جمله دولت‌سازی که به تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی می‌پردازد، جامعه پردازی و تمدن سازی هم گام‌های نهایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با بیان اینکه بسیج یک تشکیلات برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بسیج مظهر تحقق مردم‌سالاری اسلامی است و برای تحقق بیانیه گام دوم باید سازماندهی مردمی به وجود آورد به صورتی که مانند زمان دفاع مقدس همه مردم می‌توانستند جایگاه خود را برای خدمت پیدا کنند امروزه نیز این کار صورت گیرد.

او افزود: در زمان جنگ ایران کمترین امکانات را داشت، ولی درحال حاضر موشک‌های دوربرد نقطه‌زن در شهر‌های زیرزمینی را به وجود آورده است و بزرگترین قدرت پهپادی جهان شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست، خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ نرم و نبرد فرهنگی و اقتصادی به ایران حمله کرده است و بسیج نباید از این جنگ غافل بماند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید در همه‌ی محله‌ها کاربرد و تاکتیک داشته باشیم.

او در ادامه افزود: بسیج در سطح کشور باید طراحان خاص خود را داشته باشد و با توسعه این مجموعه جنبه‌های مردم سالاری را تحقق ببخشد و بهترین مسیر برای اجرای این گام پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد هستند که با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی وارد عمل شوند.

سلیمانی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله درگیری با ویروس کرونا گفت: بسیج نه تنها در زمان کرونا بلکه در زمینه‌های مختلف مانند کمک‌های مؤمنانه، جهش تولید، اشتغال، ازدواج آسان، تفریحات و نشاط سالم، تحکیم خانواده، فرهنگ کار و تولید، نماز و امر به معروف و نهی از منکر بسیار موثر عمل کرده است.

او با خطاب قرار دادن بانوان ضمن اینکه رسالت مهمی در اجرای گام دوم دارند ادامه داد: فرماندهان بسیج و پایگاه‌ها این قدرت را دارند که برنامه‌ریزی کنند و ما هم با قدرت از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم و زیرساخت‌ها و اعتبارات و تجهیزات را در اختیار بسیجیان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمدن اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح

استاندار مازندران گفت: اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران با همکاری همه نیروهای مسلح عملیاتی اثبات توانمندی‌های ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین _ در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران واقع در میدان شهدای قاسمی ساری عامل موفقیت نظام را حضور و ایستادگی مردم در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان و اظهار کرد: اتحاد و وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب تضعیف دشمنان شده است.

وی با تاکید براینکه امروز تجهیزات نظامی مدرن و پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی را به‌وجود آورده است، افزود: شک نکنید که قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به سه عامل ایمان، فرماندهی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و مردمی بودن این نظام است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را که برای نظام جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه می‌کشند، از بین برده و در هم شکسته است، تصریح کرد: امروز به اذعان کارشناسان نظامی دنیا جمهوری اسلامی ایران پرده جدیدی از جنگ ترکیبی برای نیروهای مسلح دنیا به نمایش گذاشته است.

حسینی پور با اشاره به اینکه اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران با همکاری همه نیروهای مسلح عملیاتی نشان‌دهنده اثبات توانمندی‌های ایران بوده است، افزود: امروز رژیم صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری غده چرکین منطقه در حال زوال است و حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از منش و راه سردار شهیدان، قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان است.

نماینده عالی دولت در مازندران شهادت در راه خدا را افتخار همه ملت دانست و گفت: مردم ایران، عاشورایی و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان مازندران خدمت به مردم را همواره باید مورد توجه قرار دهند، یادآور شد: مدیر پشت میز نشین در مازندران نداریم و مسئولان همانند نیروهای مسلح باید به مردم خدمت مطلوب ارائه کنند، باید با پیاده‌سازی برنامه تحول‌گر، اقتصاد مردم مازندران را رونق بدهیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه شادی مردم پس از عملیات موفق موشکی و پهپادی نشان‌دهنده وحدت مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بوده است، خاطرنشان کرد: اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی پیامی به همه دشنمان مبنی بر اینکه هر کسی در هر جای دنیا برای شهروندان ایران مزاحمتی ایجاد کند با برخورد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد، فرستاد.

کد خبر 745541

دیگر خبرها

  • بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • حمله پهپادی به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسولگری ایران بود
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود