Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:53:12 GMT

صعود آسان منچسترسیتی در جام اتحادیه (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۹۵۶

صعود آسان منچسترسیتی در جام اتحادیه (عکس)

منچسترسیتی با پیروزی 3-0 مقابل برنلی، به دور بعد رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا که میهمان برنلی بودند، در نهایت با گل های رحیم استرلینگ (دو گل) و فران تورس توانستند به برتری برسند و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه شوند.

سیتی که تیم برتر میدان بود، در دقیقه 35 به گل اول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک پاس در عرض بنجامین مندی، استرلینگ که بین مدافعان حریف جا گیری کرده بود، با یک  ضربه بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

این نیمه با همین یک گل به پایان رسید اما در نیمه دوم، سیتی خیلی زود اختلاف را به دوگل افزایش داد. روی حرکتی که کوین دی بروین آغاز کرده بود، فرلان تورس در دهانه دروازه استرلینگ را صاحب موقعیت کرد و او هم با خونسردی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

 

این نتیجه تا دقیقه 65 پایدار بود تا اینکه روی یک حمله سریع، توپ با پاس پشت پای استرلینگ به فرلان تورس رسید و او هم با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه برنلی فرستاد.

 

 

در ادامه سیتی می‌توانست به گل های بیشتری برسد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.  

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس

به گزارش پارس نیوز ، این صفحه به کاربران این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر و آسان‌تر از قبل به مخاطبان مورد علقه خود که نام آن‌ها را در این فهرست قرار داده‌اند، دسترسی پیدا کنند.  

این بروزرسانی زمان پیدا کردن شخص مورد نیاز برای ارسال پیام را کاهش می‌دهد و به نوعی صرفه‌جویی در وقت است و همچنین تماس‌های صوتی و تصویری را آسان‌تر خواهد کرد.

این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است، بنابراین حتی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا نیز در دسترس نیست. احتمالاً زمان می‌برد تا صفحه جدید به واتساپ کاربران نهایی راه پیدا کند، اما از نظر ظاهری، ممکن است ابتدا به نسخه اندروید بیاید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند