Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:05:18 GMT

«اسرائیل بدون مجازات» روی آنتن

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۹۹۹

«اسرائیل بدون مجازات» روی آنتن

مستند اسرائیل بدون مجازات (Israel sin castigo) که به موضوع بررسی تلاش های رژیم اسرائیل برای خاموش کردن رسانه های فلسطینی و روزنامه نگاران شجاع می پردازد، پنجشنبه 10 مهر ماه روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این مستند نگاهی خواهد شد به یک جنگ علنی که  روزنامه نگاران فلسطینی در خط مقدم آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه نگاران و شبکه های خبری فلسطین به طور سیستماتیک هدف رژیم اسرائیل قرار می گیرند.این مستند عمیقا به بررسی تلاش های رژیم اسرائیل برای خاموش کردن رسانه های فلسطینی و روزنامه نگاران شجاعی می پردازد که برای انعکاس واقعیت سخت تلاش می کنند.

این مستند از طریق مصاحبه با روزنامه نگارانی که هدف حمله قرار گرفته اند و همچنین خانواده های روزنامه نگاران شهید ، سعی در نشان دادن مشکلات مبتلابه روزنامه نگاران فلسطینی دارد که برای انتشار خبر تسلیم نشده اند و سخت کار می کنند

مستند « اسرائیل  بدون مجازات» پنجشنبه ساعت 4:30 از شبکه هیسپان‎تی‎وی پخش می شود و تکرار آن همان روز ساعات  9،15،21:30 به وقت تهران و روز جمعه ساعت 1:30 بازپخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه هیسپان تی وی معاونت برون مرزی رسانه ملی روزنامه نگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری سما، «اسحاق بریک» نظامی ارشد صهیونیست در این باره گفت: اسرائیل باید پایان جنگ در غزه را اعلام کند.

وی افزود: ما نیروهایمان را از آنجا خارج کرده‌ایم و هیچ نیرویی وجود ندارد که آنها (مقاومت) را برای همیشه نابود کند.

بریک ادامه داد: یورش به رفح در جنوب نوار غزه به ما کمکی نخواهد کرد؛ چراکه ما در جنگ شکست خورده‌ایم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 846092 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • خبر خوش سخنگوی شهرداری تهران | خانه خبرنگاران خرداد امسال افتتاح می شود
  • بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستند‌های افق
  • جنگ غزه، خطرناک‌ترین درگیری برای خبرنگاران از سال 1992 است
  • بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» تا تابستان