Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:32:48 GMT

مربی پاختاکور: اخراج «ماشاریپوف» ما را نابود کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۰۳۷

مربی پاختاکور: اخراج «ماشاریپوف» ما را نابود کرد

به گزارش ایرنا، «پیتر هویسترا» در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان ایران همراه بود، اظهار داشت: کارت قرمز بازی را نابود کرد. من دقیقاً متوجه نشدم‌ که چه اتفاقی افتاد و باید آن صحنه را دوباره ببینم. در کل آن کارت قرمز شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

وی افزود: کاپیتان معمولا ستاره تیم در زمین است و از اینکه آن کارت قرمز زودهنگام را گرفت خود را مقصر می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید داور باید به جای کارت قرمز، کارت زرد می‌داد. صحنه مشابهی در بازی اول ما در لیگ قهرمانان اتفاق افتاد که داور کارت قرمز نداد و بازیکن خاطی را با کارت زرد مجازات کرد.

مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور تصریح کرد: آن گل زود هنگام نیمه دوم تمام امید ما را نابود کرد. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این رقابت‌ها چهره خوبی از خود و فوتبال ازبکستان به نمایش گذاشتند.

وی در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی تصریح کرد: در مورد VAR باید بگویم که نمی‌دانم چرا از این مرحله به کار برده‌ می‌شود، این استاندارد دوگانه در مسابقات ایجاد می‌کند.
 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور اخبار کنکور کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!